مشترکین گاز رقم مصرف کنتور خود را پیامک کنند /مشترکین برای ارسال پیامک تا پایان 27 اسفند ماه مهلت دارند

مسوول روابط عمومی شرکت گاز ایلام گفت : به منظور رفع نگرانی همشهریان و مسئولین گرامی استان از مراجعه نیروهای کنتورخوان به درب منازل جهت قرائت کنتور گاز و به منظور لزوم پیشگیری از ابتلاء و کاهش شیوع کرونا ویروس از طریق مراجعه حضوری به درب منازل ، شرکت گاز استان ایلام با ارسال پیامک از کلیه مشترکین درخواست نموده است نسبت به ثبت رقم مصرف کنتور خود بصورت پیامکی اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۳۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 13 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛چشمه چاهی با اشاره به اینکه مهلت ارسال رقم مصرف کنتور تا پایان 27 اسفند ماه می باشد اظهار داشت :  در متن این پیامک نام مشترک و شماره سریال کنتور به منظور جلوگیری از اشتباه مشترکین درج گردیده است و در پایان پیامک نیز نمونه فرمت ارسال ارقام سیاه رنگ مصرف کنتور نیز قید گردیده است.

وی افزود: فرمت مذکور شامل ،حرف لاتین D سپس شماره اشتراک هر مشترک سپس * بصورت پیش فرض و بدون هر گونه خط فاصله ای و از چپ به راست بوده که مشترکین گرامی می بایست ارقام سیاه رنگ مصرف خود را به فرمت مذکور اضافه و به سر شماره 10005194 ارسال نمایند و در صورت عدم ارسال مشابه کارکرد دوره قبل یا علی الحساب برای ایشان منظور خواهد شد.

چشمه چاهی یادآور شد :  ارسال و ثبت رقم مصرف کنتور از طریق سایر بسترها از جمله: تلفن گویای24 ساعته به شماره 3888،، اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان ایلام و نیز سامانه جامع ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان ایلام به آدرس اینترنتی http://crm.nigc-ilam.ir نیز در دسترس مشترکین گرامی می باشد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار