پروژه‌های عمرانی کرج شتاب می‌گیرد

کد خبر: ۸۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 26 August 2015

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرج گفت: پروژه‌های عمرانی در شهرستان کرج شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی سلطانی‌مقدم ظهر امروز در جمع مدیران شهرداری کرج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌ها توسعه طرح‌های عمرانی در این کلانشهر است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در این مسیر موفق باشیم باید کمبودها و نیازها را در این شهر شناسایی کرده و در زمان‌بندی مشخص طرح‌های عمرانی را در کلانشهر کرج با توسعه بیشتر همراه کنیم.

این مسئول تأکید کرد: البته برای شتاب بیشتر در این حوزه ماشین‌آلات جدید راهسازی نیز خریداری شده است که می‌تواند در ساخت این پروژه‌ها تأثیرگذار باشد.

سلطانی‌مقدم تصریح کرد: البته یکی از مهم‌ترین مزایای خرید این ماشین‌آلات تزریق تجهیزات جدید به بدنه شهرداری برای توسعه طرح‌های عمرانی و کاهش مشکلات زیست محیطی به دلیل فرسوده بودن ماشین‌آلاتی که از آن استفاده می‌شده، است.

وی افزود: این سازمان با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات راهسازی شامل دو دستگاه لودر، یک دستگاه غلطک آهنی، بیل بکهو، مینی لودر(بابکت)، گریدر، چهار دستگاه کامیونت و یک دستگاه جرثقیل 20 تنی تلاش دارد روند رو به رشد فعالیت‌های عمرانی و خدماتی این شهر را سرعت ببخشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و سایر ماشین‌آلات مورد نیاز و همچنین راه‌اندازی اکیپ‌های عملیاتی روکش آسفالت از طریق بخش خصوصی از جمله تدابیری بوده که در طول دو سال اخیر به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و کمیت عملیات عمرانی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار