برگزاری نشست های دانش آموزی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در گیلان

کد خبر: ۸۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 26 August 2015

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری نشست های تحقیقی ترویجی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در استان خبر داد.
[برگزاری نشست های دانش آموزی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در گیلان]

مهیار فتحی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برگزاری این نشست های تحقیقی ترویجی با موضوع زن و فعالیت های اجتماعی در قرارگاه های دخترانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر استان گیلان آغاز شده است.
وی اظهار کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان این نشست ها را در راستای رسالت نیروسازی و جریان سازی و به عنوان پرچمدار جنبش دانش آموزی در گفتمان سازی برگزار می کند.
وی اضافه کرد: این نشست با هدف ارتقای سطح انگیزه و نگرش و اهتمام نوجوانان نسبت به اخلاق و آداب معاشرت اسلامی مبتنی بر قرآن و حدیث و سیره اهل بیت (ع) تداوم می یابد.
وی بیان داشت: پیگیری و تحقیق منویات مقام معظم رهبری ، گفتمان سازی موضوع سبک زندگی، توجه و اهمیت دادن به موضوع سبک زندگی در عموم دانش آموزان، ایجاد توازن مدیریت و راهبری گروه همسال در محیط فرامدرسه ای و ایجاد توانمندی مطالعه و تحقیق موضوعی از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها است.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان خاطرنشان کرد: ضرورت حضور زن در اجتماع، اقسام وظایف اجتماعی زنان در جامعه ما، فرصت ها و تهدیدهای حضور زن در جامعه و راهکارهای حضور صحیح زن در اجتماع از محورهای این نشست ها است.
در سال تحصیلی گذشته ، افزون بر 376 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار