مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

عرصه تولید و صنایع کوچک جبهه اقتصادی کشور است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: عرصه تولید و صنایع کوچک جبهه اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۸۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 27 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: امروز مقاومت و پیروزی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی و سربلند بیرون آمدن از مقاومت هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر تحریم‌ها همگی به برکت خون شهدا بود.

وی حضور ایثارگران و خانواده شهدا در شرکت شهرک‌های صنعتی را سبب افتخار و دلگرمی عنوان کرد و تجلیل از آنها را وظیفه آحاد جامعه برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی قم در ادامه عرصه تولید و صنایع کوچک را جبهه اقتصادی کشور در مقابل جبهه جهانی ارزیابی کرد و گفت: دیروز خط مقدم ما خاکریزهای جغرافیایی بود، ولی امروز خط مقاومت اقتصادی کشور شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به تاکیدات و سخنان رهبر انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنعت را مدنظر قرار داد و افزود: حمایت‌های دولت از صنعت به منزله پشتیبانی از خط مقاومت کشور است و مردم نیز باید با ورود به این بخش با سرمایه‌گذاری سرمایه‌های خرد و کلان و خرید کالای ایرانی مانند هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی خود را از خط مقاومت کشور به نمایش بگذارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از علی ابراهیمی به عنوان ایثارگر و سیدحسن طبایی و محمد جابری‌کیا به عنوان خانواده شهدای این شرکت با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار