مشارکت ۱۵ کتاب‌فروشی در طرح بهارانه کتاب

احمدرضا احسانی از مشارکت ۱۵ کتاب‌فروشی استان در طرح بهارانه کتاب خبر داد و گفت: ایران‌زمین، برگ، دانشجو، دهخدا، شهر کتاب همدان، فروغ، آرین، انصاری، رواق، نارنجی ۱، ۲ و ۳، ناصر خسرو، فراگیر هگمتانه و نشر روزاندیش، نام کتاب‌فروشی‌های فعال در این طرح است.
کد خبر: ۸۵۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 14 May 2020
مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان گفت: طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۱۵ کتاب‌فروشی در همدان اجرا شده و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، احسانی اظهار داشت: طرح بهارانه کتاب، همزمان با سراسر کشور از ۲۰ اردیبهشت در استان همدان آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

وی از مشارکت ۱۵ کتاب‌فروشی استان در طرح بهارانه کتاب خبر داد و گفت: ایران‌زمین، برگ، دانشجو، دهخدا، شهر کتاب همدان، فروغ، آرین، انصاری، رواق، نارنجی ۱، ۲ و ۳، ناصر خسرو، فراگیر هگمتانه و نشر روزاندیش، نام کتاب‌فروشی‌های فعال در این طرح است.

احسانی، سقف مجاز خرید برای هر نفر را ۱۵۰ هزار تومان دانست و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نشانی کتابفروشی‌های عضو طرح بهارانه کتاب ۹۹ می‌توانند به سپایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به حمایت از هنرمندان در روز‌های کرونایی هم بیان کرد: هزار و ۱۸۲ نفر عضو صندوق اعتباری هنر در استان همدان هستند که از این تعداد ۷۰۲ نفر تحت پوشش بیمه بوده و از پرداخت حق بیمه ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد معاف شدند.

احسانی گفت: ۱۳۲ نفر از اعضای صندوق را روزنامه نگاران، ۶۹۸ نفر را هنرمندان و ۸۴ نفر را نویسندگان تشکیل داده و ۲۵۵ فعال قرآنی و ۱۳ نفر از فعالان کانون‌های مساجد استان هم عضو صندوق اعتباری هنر استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار