12 شرکت فناور در پارک اردبیل مستقر شدند

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت و بعد از ارزیابی‌های انجام شده 12 شرکت فناور در حوزه فناوری آی.تی، الکترونیک و گردشگری در پارک علم و فناوری استان اردبیل مستقر شدند.
کد خبر: ۸۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 30 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالقیوم قلی‌پوری عصر امروز در مراسم راه‌اندازی این شرکت‌ها در اردبیل اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر شرکت فناور برای استقرار در پارک علم و فناوری از زمان تأسیس این پارک در استان در طی یک فرآیند ارزیابی از طریق ارجاع پرونده‌های متقاضیان به کمیته‌های تخصصی صلاحیت 12 شرکت مورد تأیید کمیته فناوری قرار گرفت تا زمینه استقرار آنها در پارک به سرعت فراهم آید.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت اولین شورای پارک علم و فناوری شکل گرفت تا با بررسی طرح‌های ارائه شده برای 12 شرکت مجوز لازم صادر شود تا زمینه حضور و فعالیت آنها در پارک فراهم آید.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در روزهای آینده مراحل عقد قرارداد و صدور مجوز برای استقرار در پارک علم و فناوری برای این 12 شرکت صادر شده و فعالیت‌های منسجم در این رابطه انجام می‌شود.

قلی‌پوری افزود: با توجه به حجم درخواست‌ها به نظر می‌رسد ما نیازمند توسعه فضا در پارک علم و فناوری برای پاسخگویی به این درخواست‌های ضروری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قطعاً در روزهای آینده این فضا فراهم می‌شود به طوریکه ما گام عملی را در این راستا برداشته‌ایم و روزهای اخیر شاهد استقرار ساختمان پارک علم و فناوری در فضایی مناسبت‌تر و بزرگتر بودیم تا زمینه حرکتی مثبت و سازنده به سرعت فراهم آید.

این مسئول اضافه کرد: ما تمایل داریم تا شرکت‌های فناور را در حوزه‌های مختلف پذیرش کنیم تا امکان اشتغال مولد، توسعه پایدار و همه‌جانبه فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار