فعالیت 2موسسه قرآنی دراسدآباد

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از وجود 2 موسسه قرآنی و 10 خانه قرآن روستایی و شهری در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 01 September 2015
معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از وجود 2 موسسه قرآنی و 10 خانه قرآن روستایی و شهری در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش فارس؛ولی‌الله مصباحی  از برگزاری کلاس‌های قرآنی در شهرستان اسدآباد در ایام تابستان خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید و قرائت قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل هشت کلاس آموزش قرآن کریم در اداره تبلیغات شهرستان اسدآباد، گفت: ظرفیت هر کلاس 20 نفر است و تاکنون استقبال خوبی از این کلاس‌ها شده است.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری مراسم ملی و مذهبی در ایام فاطمیه، مراسم اعتکاف و اعیاد شعبانیه در این اداره، افزود: در هر مناسبت اعزام 30 تا 45 مبلغ را در برنامه داریم و 30 نفر از آنها نیز خانم بودند.

وی با اشاره به اعزام 94 مبلغ در طول ایام ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان، بیان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت توسط روحانیون مستقر و بومی شهرستان با محوریت شورای فرهنگی محلات شامل دو پایگاه سفیران امید و چهار بوستان معرفت در این شهرستان برگزار می‌شود.

مصباحی آموزش سبک زندگی اسلامی و قرآن کریم، اجرای برنامه‌های ورزشی و اردویی با محوریت همدلی و همزبانی ملت و دولت را از جمله موضوعات مورد توجه در اوقات فراغت دانست.

وی افزود: اعزام مبلغ در دهه کرامت، غبارروبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم عزاداری در مناسبت‌های شهادت ائمه معصومین(ع) از مهمترین برنامه‌های اداره تبلیغات شهرستان است.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآبادبا اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در 66 مسجد شهرستان، تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی در طول سال توسط 12 موسسه، خانه‌های روستایی و دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

وی از وجود دو موسسه قرآنی و 10 خانه قرآن روستایی و شهری در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود:‌ برگزاری دعای ندبه در مساجد شهرستان و نیز قرائت روزانه یک صفحه از قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشا در هر مسجد در طول سال در دستور کار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار