امام جمعه انزلی: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از ضروری ترین کارهاست

کد خبر: ۸۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 04 September 2015

انزلی - ایرنا - امام جمعه شهرستان انزلی در خطبه های این هفته نماز ، ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را از ضروری ترین کارها و امور عنوان کرد .
[امام جمعه انزلی: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از ضروری ترین کارهاست]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین اظهار داشت: برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه باید تلاش شود احساس ناامنی و خلاء امنیتی بوجود نیاید و در این زمینه همه باید کمک کنند .
وی تصریح کرد :مسوولان به مردم اعتماد کنند و با همدلی و همزبانی امنیت و آرامش جامعه را محقق کنیم .
وی همچنین به هفته تعاون اشاره و خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی همه باید از لحاظ اقتصادی، توانایی و توان کار و تامین معیشت داشته باشند و تعاونی ها فرصت خوبی برای این امر است .
خطیب جمعه انزلی متذکر شد :ایجاد تعاونی ها می تواند به کسانی که سرمایه کمی دارند، فرصت دهد تا با همدلی سرمایه های اندکشان را جمع کنند و کارهای بزرگ انجام دهند .
حجت الاسلام شمس الدین افزود: در نظام اسلامی کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و امیدواریم در اینده بیشتر تلاش شود خصوصا تعاونی ها که در رونق اقتصاد مقاومتی نقش بیشتر و موثرتری را ایفا می کنند .
وی با اشاره به دیدارهای مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان و فرماندهان قرارگاه پدافند هواییخاتم الانبیاء اظهار کرد : رهبری در این دو دیدار مطالبی فرمودند که نقشه راه ما است .
وی تاکید کرد : ضرورت دارد در شرایط امروز همه افراد و مجموعه ها با بهره گیری از این رهنمودها، آمادگی لازم در برخورد با توطئه های دشمنان را داشته باشند .
امام جمعه انزلی تصریح کرد : ضرورت دارد همه از توطئه های دشمن آگاه باشند و غفلت نکنیم .
حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد : نگاهی به گذشته و حال بیاندازید؛ شهادت بزرگان انقلاب و جنایاتی که آمریکا مستقیما در آنها دست داشته فقط شامل حال ما نیست بلکه دنیا را هم آرام نگذاشته اند لذا لازم است در مقابل این رفتارهای دشمن، هشیار باشیم.
امام جمعه انزلی با بیان این که دشمن در صدد ایجاد تفرقه است، متذکر شد: همه باید به این نقاط نفوذ توجه و تلاش کنیم نقاط آسیب پذیر را بشناسیم و راه های نفوذ دشمن را مسدود کنیم.
شهرستان انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار