اولویت پلیس قم تامین امنیت هیات‌های عزاداری

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، تعامل هدفمند پلیس با هیات های مذهبی و جامعه مداحان را زمینه ساز ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و گفت: اولویت پلیس استان ایجاد امنیت برای هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی است که در سه بخش قبل، حین و بعد از برگزاری مراسمات اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۵ 20 August 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی در سومین کمیسیون عملیات تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع)، افزود: پلیس با تمام توان در ایام محرم به منظور تامین کامل نظم و امنیت و برگزاری مراسم عزادرای مطابق با دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در کنار مردم است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراسم های سوگواری و عزاداری باید با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی صورت گیرد اظهار داشت: رعایت تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس در طول برگزاری مراسمات مذهبی ضروری است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان اینکه بر اینکه برقراری نظم و امنیت عمومی در اجرای مراسم هیات های مذهبی خواسته و مطالبه به حق مردم از مجموعه نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی افزود: پلیس تمام توان خود در این رابطه بهره خواهد گرفت و از هیچ کوششی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه با بیان این که ماه محرم جلوه و نمود ارزش های معنوی و فرهنگی تشیع است، افزود: احیاء و تداعی فلسفه قیام اباعبداله الحسین(ع) در این ایام برای اعتلای اسلام و حفظ ارزش های آن ضروری و مهم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار