تشکیل ۱۰۰ پرونده تخلف برای نانوایان استان مرکزی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت : درمردادماه سالجاری از ۹۳۰ واحد نانوایی در سطح استان بازرسی بعمل آمده و ۱۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 31 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی سطح استان افزود: با توجه به حساسیت های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی با افزایش صد درصدی میزان بازرسی ها و تشکیل پرونده در مردادماه سالجاری نسبت به ماه قبل از ۹۳۰ واحد خبازی در سطح استان بازرسی به عمل آمد که ۱۰۰ واحد به دلیل تخلفات گرانفروشی ، کم فروشی و عدم در ج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی یادآورشد: از مجموع واحدهای متخلف ۳۶ واحد نانوایی سنگک ، ۴۷واحد لواشی ، ۱۱ واحد تافتون و ۶ واحد بربری بوده که ارزش ریالی پرونده هادر مجموع ۱۴۵ میلیون ریال بوده است.
قربانیان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته گشت های مشترک بازرسی از واحدهای خبازی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی بصورت روزانه در حال انجام است و موارد بهداشتی و تخلفات احتمالی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی و عدم درج قیمت توسط کارشناسان به متصدیان واحد ها تذکر داده میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار