سر خط اخبار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ 18 شهریور ماه

کد خبر: ۸۹۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 08 September 2020

 

 

 

علی‌اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: با هدف حفظ و حراست از حقوق بیت‌المال و جلوگیری از هرگونه کم فروشی از جایگاه‌های سی‌ان‌جی، یکصد جایگاه سی‌ان‌جی استان گیلان به طور مستمر بازدید می‌شوند.

*************

مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: مصرف سی‌ان‌جی در مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 4 درصد در این استان افزایش داشته است و با جایگزینی سی‌ان‌جی، در مصرف بیش از 9 میلیون و ۱۵۱ هزار لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است.

*************

سیدحجت مدنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۴۰ میلیون لیتر سوخت نفت‌گاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.

*************

امیر بنی‌کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از استقبال مردم از طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی در سطح این استان خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به یک هزار و ۳۶۰ خودرو عمومی در سامانه HTTPS://GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کرده اند و حدود ۴۰ درصد از آنها به طور رایگان گازسوز  شده و مابقی نیز در حال انجام است.

*************

جعفر سالاری‌نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر با توجه به اقلیم جغرافیایی و سردسیر بودن استان انجام شده است.

*************

قربانعلی مردانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه توزیع گاز مایع در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: آمار نشان می‌دهد که در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29.6 درصد بیشتر گازمایع در بیرجند عرضه شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار