معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در دو شهرستان ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در دو شهرستان در استان ایلام شامل ملکشاهی و هلیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 29 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی با عنوان این مطلب که استاندار ایلام شخصاً فرماندهی قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی در استان را بر عهده گرفته‌اند، افزود: به همت اعضای قرارگاه سازندگی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی در استان به ویژه دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولان بنیاد مستضعفان کشور به استان، گفت: با اختصاص اعتبارات بسیار خوب به استان برنامه ریزی خوبی در ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان شکل گرفته و بخش خوبی از آن هم محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تأکید بر پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه قرارگاه محرومیت زدایی در اجرای مصوبات و جذب اعتبارات، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی‌ها نسبت به مستندسازی اقدامات صورت گرفته و ارائه گزارشات در قرارگاه محرومیت زدایی اقدام کنند.

وی در ادامه به سفر منصوری رئیس بنیاد علوی به شهرستان محروم هلیلان اشاره کرد و بیان کرد: در این سفر بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان‌های محروم هلیلان و ملکشاهی تخصیص یافت.

وی افزود: دستاورد مهم این سفر معرفی دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی در استان به عنوان هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار