دایی:

بازی با تیم نیروی زمینی بسیار سخت و طاقت فرسا بود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم نیروی زمینی بعد از شکست تیم سایپا و تساوی در برابر استقلال تهران، با انگیزه در این مسابقه حاضر شده بود و ما نیز بازی بسیار سخت و طاقت فرسایی در برابر این تیم داشتیم.
کد خبر: ۹۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 11 September 2015
به گزارش تابناک قم، علی دایی پنجشنبه شب در حاشیه بازی دو تیم فوتبال صبای قم و نیروی زمینی تهران در رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ما در نیمه اول، فرصت های زیادی در اختیار حریف قرار داده و از موقعیت ها خوب استفاده نکردند ولی نیمه دوم بازی را متحول کردیم.

وی ادامه داد: در اردوی اردبیل، تمرینات بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان ما در این مسابقه خیلی خسته بودند و در بازی های آینده شاهد تحولاتی در تیم صبا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در ارتباط با تیم نیروی زمینی نقاط ضعف را به بازیکنان گوشزد کردیم ولی بازیکنان خوب عمل نکردند.

دایی با اشاره به عدم استقبال تماشاگران از بازی ها گفت: برای صبای قم تفاوت ندارد که میهمان و یا میزبان باشد، چون تماشاگری در قم وجود ندارد که به عنوان یار دوازدهم به ما کمک کند.

وی ادامه داد: مسوولان با تدابیر خاص و در اختیار قرار دادن امکانات زمینه حضور مردم را در ورزشگاه فراهم کنند، ضمن اینکه تبلیغات شهری قبل از بازی ها نیز مهم است.

سرمربی تیم صبای قم خاطرنشان کرد: مسافت ورزشگاه تا شهر بسیار زیاد است و مردم به صورت عادی و بدون امکانات نمی توانند حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم های تراکتور سازی تبریز و ملوان انزلی از ظرفیت تماشاگران خود به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند و ما نیز باید مانند این تیم ها بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

تیم فوتبال صبای قم امشب در ورزشگاه یادگار امام راحل(ره) قم در چارچوب رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گذشت و با حذف این تیم، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار