رئیس دیوان محاسبات مازندران؛

عمده تخلفات به دلیل آشنا نبودن مدیران با زوایای قانون است

کمیسیون اصل 90، تکلیف زیست محیطی به دیوان محاسبات مازندران ارائه داده بود و شاید متولیان مختلف سبب شدند محیط زیست به خوبی مورد توجه قرار نگیرد.
کد خبر: ۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹ 01 March 2015
سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) سال هاست در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا شدن است و زمانی که تمام دستگاه ها تحت پوشش این سامانه قرار گیرد نظارت ها می تواند بسیار بهتر و عمومی تر شود.
رئیس دیوان محاسبات مازندران اظهار داشت: فعالیت های دیوان محاسبات در کل بر مبنای گزارشات ستادی است و به همین دلیل رابطه کمتری با رسانه ها داریم.

به گزارش تابناک احمد پری پور در جمع خبرنگاران گفت: دیوان محاسبات مازندران طی سال های اخیر از اقدامات برخوردی به سمت اقدامات پیشگرانه رفته است.

وی با بیان اینکه تکلیف قانونی ما ارائه گزارش به مجلس است، بیان کرد: در حوزه کنترل های نظارتی، شورای دستگاه های نظارتی در قانون برنامه پنجم لحاظ شد تا کارهای تعاملی و متمرکز انجام دهند و یک اقدام از چند کانال پیگیری نشود و اقدامات موثرتر باشند.
پری پور افزود: در همین راستا دیوان محاسبات کشور، کمیته تعاملی را اخیراً برای استان‌ها تشکیل داد.
وی تصریح کرد: گام اصلی دیگر در این راستا، سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) سال هاست در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا شدن است و زمانی که تمام دستگاه ها تحت پوشش این سامانه قرار گیرد نظارت ها می تواند بسیار بهتر و عمومی تر شود.
رئیس دیوان محاسبات مازندران با اشاره به اینکه عمده تخلفات به دلیل آشنا نبودن مدیران و مجریان با زوایای قانون است، ادامه داد: رعایت نکردن موافقت‌نامه مشکلی است که دیوان مکرر با آن سر و کار دارد
این مسئول با بیان اینکه دیوان محاسبات استان، گزارش دهنده به دادستان دیوان محاسبات کشور است، افزود: هر دستگاه اجرایی که از بودجه دولتی منتفع می‌شود مورد رسیدگی دیوان محاسبات قرار دارد.
رئیس دیوان محاسبات مازندران گفت: کمیسیون اصل 90، تکلیف زیست محیطی به دیوان محاسبات مازندران ارائه داده بود و شاید متولیان مختلف سبب شدند محیط زیست به خوبی مورد توجه قرار نگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار