دستگیری سارق اماکن مذهبی با ۴ فقره سرقت در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت:سارقی که از اماکن مذهبی در شهرستان های محلات، خمین و کمیجان سرقت کرده بود، در عملیات پلیس شهرستان محلات دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 30 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " عباس محمد رضایی " افزود: در پی وقوع سرقت دو تخته فرش دستباف از مسجدالقائم شهرستان محلات، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
این مقام انتظامی یادآورشد: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و طی هماهنگی با مرجع قضائی، سارق را که در شهرستان اراک سکونت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف سارق به ۴فقره سرقت از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در شهرستان های محلات، خمین و کمیجان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به ادامه داشتن تحقيقات پلیسی به منظور دستگیری دیگر سارق متواری شده و نیز کشف اموال مسروقه از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در سريع‌ترين زمان از طريق مركز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع و پليس را بیش از پیش در انجام هرچه بهتر مأموريت‌ های سترگ پلیسی ياري دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار