اطلاعیه آزمون جذب یگان حفاظت دادگستری کل استان آذربایجان شرقی

کد خبر: ۹۳۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 15 January 2021

اطلاعیه آزمون جذب یگان حفاظت دادگستری کل استان آذربایجان شرقی 

یگان حفاظت قوه قضائیه – دادگستری کل استان آذربایجان‏شرقی در نظر دارد به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی واجدین شرایط استخدام در یگان حفاظت قوه قضائیه ( کارمند نگهبان مرد و زن با اولویت بومی محوری) نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق سایت دادگستری استان آذربایجان‏شرقی اقدام نماید.

یگان حفاظت قوه قضائیه – دادگستری کل استان آذربایجان‏شرقی در نظر دارد به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی واجدین شرایط استخدام در یگان حفاظت قوه قضائیه ( کارمند نگهبان مرد و زن با اولویت بومی محوری) نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق سایت دادگستری استان آذربایجان‏شرقی اقدام نماید. فلذا افراد واجد شرایط می‏توانند پس از مطالعه دقیق شرایط اعلامی در آگهی، نسبت به تکمیل فرم خود اقدام نموده و به پیوست مدارک، منحصراً به صورت حضوری و یا پستی به نشانی یگان حفاظت دادگستری استان آذربایجان شرقی– تبریز– اول سربالایی ولی‏عصر- تا پایان وقت اداری ساعت 14 مورخ 30/10/1399 ارسال نمایند.
بدیهی است مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده و یا ارسال مدارک ناقص و خارج از مهلت تعیین شده ثبت نام و ارائه مدارک، بر عهده داوطلب بوده و در هر مرحله محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار