منتظرم ببینم وضعیت مملکت چه خواهد شد!

کد خبر: ۹۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷ 13 September 2015

یک سایت اخبار غلطی را منتشر کرده و گفتم که اقدام قانونی بکنند و دیداری با آیت الله جنتی صورت نگرفته و لزومی نبوده است.

به گزارش تابناک گیلان و به نقل از خبرگزاری کاسپین، حسن شاخصی در مورد برنامه های انتخاباتی خود برای حضور در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز تصمیمی برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی نگرفته ام.

وی افزود: منتظرم ببینم وضعیت مملکت چه خواهد شد و اگر بستری فراهم شود، چرا که نه؟! ولی هنوز تصمیمی جدی نگرفته ام.

نماینده اسبق مردم آستانه اشرفیه در مجلس در تشریح برنامه های اصلاح طلبان تصریح کرد: فعالیت هایی که اصلاح طلبان در سطح کشور انجام می دهند بسیار وسیع است و باید از طریق طی نمودن مجاری قانونی به مجلس شورای اسلامی وارد شوند.

شاخصی با تاکید براینکه انتخابات همواره حضور مردم را به تصویر کشیده است در پاسخ به این سئوال که مجلس مطلوب در دیدگاه شما باید چه نوع ساختاری داشته باشد، اضافه کرد: اصلاح طلبان بر اساس قانون اساسی و قوانین جاری مملکت می خواهند مجلس شورای اسلامی را شکل دهند و برای موفقیت باید به دور از تنش ها فعالیت کنند.

نماینده دو دوره چهارم و پنجم مجلس دولت دکتر روحانی را معتدل دانست و با تأکید بر تعامل جریان های چپ و راست، تصریح کرد: مجلس را همگام با دولت باید شکل بگیرد و در این راستا اصول گرایان هم نباید تندروی کنند.

مجلس وکلای دولتی نمی خواهد

شاخصی تأکید کرد: مجلس وکلای دولتی نمی خواهد ولی باید در راستای پیشرفت ایران در تعامل با دولت باشد.

وی در واکنش به اخبار انتشاری در مورد ملاقات با آیت الله جنتی، با بیان اینکه یک سایتی اخبار غلطی را منتشر کرده که با آن برخورد قانونی می شود، گفت: دیداری با آیت الله جنتی صورت نگرفته و لزومی نبوده است.

نماینده اسبق مردم آستانه اشرفیه در مجلس، ادامه داد: اگر شورای نگهبان صلاح ببیند افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده اند و هنوز متنبه نشده اند را طبق قانون با بررسی صلاحیت آنها برخورد می کنند و آنهایی که صلاحیت پیدا می کنند وارد می شوند.

شاخصی در خاتمه با بیان اینکه نیاز به تعامل با دنیا داریم، اظهار کرد: اما نباید ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران را که دولت دنبال آن است و دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست را زیر سئوال ببریم و این حقوق را در مجلس می تواند برنامه ریزی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار