نسل جوان تشنه شناخت حقایق و حماسه‌های بزرگان تاریخ خود هستند

مدیرکل بنیاد مرکزی گفت:نسل جوان و حقیقت‌جو ما به‌شدت تشنه شناخت حقایق و حماسه‌های بزرگان تاریخ خود هستند .
کد خبر: ۹۴۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 15 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،مرتضی انصاری فر در نشست تخصصی با سرپرست شهرداری کلان‌شهر اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود:شهدا و ایثارگران از بزرگ‌ترین افرادی هستند که به دلیل رشادت و دلیری‌شان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور باید به نسل جوان و آیندگان میهن اسلامی معرفی شوند.
وی یادآورشد:هرگونه خدمتی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کوچک‌ترین وظیفه‌ی ممکن است.
وی اظهار داشت: همدلی، انسجام، وحدت یکپارچه و تعامل مردم و مسئولان بهترین شاخص برای توسعه استان در هر زمینه‌ای است.
انصاری فر در ادامه از اقدامات شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و گفت: هر اقدامی که ما برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام دهیم مصونیت کشور در برابر توطئه‌های مختلف استکبار جهانی را افزایش می‌دهد.
مدیرکل بنیاد با اشاره به بهسازی و نورافشانی گلزار مطهر شهدا، اضافه کرد: طبیعی است که تصاویر نصب‌شده شهدا در سطح شهر به‌مرورزمان رنگ می‌بازد و آسیب می‌بیند و باید دستگاه‌های متولی با مشارکت یکدیگر این تصاویر را تعویض و متحدالشکل کندو این تلاش باید ارج نهاده شود چراکه همه ما وامدار خون شهدا هستیم و هرگونه خدمت برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان کوچک‌ترین وظیفه ماست.
در ادامه بیاتانی سرپرست شهرداری اراک، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گامی اثرگذار برای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه اعلام کرد و گفت: مجموعه شهرداری اراک با تمام توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار