به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری مسیر تعالی سازمانی را این گونه تشریح کرد: امروزه، ابزارهای مدیریتی مختلفی مورد استفاده سازمانها قرار میگیرد و سیستمهای نوین مدیریتی توانسته است دیدگاه جامعی از سازمانها ارائه داده و به کمک آن میتوان مشخص کرد چگونه روشهای مختلفی را در مدیریت سازمان، ترکیب کرد.
وی افزود: میتوان از این استانداردها بر اساس نیاز و عملکرد سازمان برای توسعه تعالی پایدار در سازمان ها، استفاده کرد. سازمانهای عالی برای رسیدن به بالاترین سطح رضایت ذینفعان بطور مستمر در تلاش هستند. این گواهینامهها به مدیران، کارمندان و ذینفعان هر سازمان اجازه میدهد تا روابط تاثیرگذار بین خود و سازمان و وظایف و نتایج شان را به خوبی درک کنند.
فعله گری یکی از نقاط قوت سازمانها را خودارزیابی ذکر کرد و گفت: استقرار سیستمهای مدیریتی در سازمانها میتوانند رویکرد خودارزیابی را اجرایی کنند و نقاط قابل بهبود خود را شناسایی و در کل عملکردی بهتر ارائه دهند.
وی خاطر نشان کرد: مدیریت کیفیت در سازمانها از جنبههای حیاتی ارتقای عملکردی هر سازمان است. توجه به این مهم باعث میشود که، ضمن فعال سازی پتانسیلهای بارز به بهبودهای بلندمدت سازمانی دست یافت.
مهندس فعله گری نقشه تعالی سازمانی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: شرکت گاز استان کردستان در طی مسیر نقشه تعالی شرکت موفق به دریافت گواهینامههای:
ISO۹۰۰۰۱.۲۰۱۵ – ISO۱۴۰۰۰۱.۲۰۱۵ - ISO۴۵۰۰۰۱.۲۰۱۸ – ISO۵۰۰۰۱.۲۰۱۸ – ISO۳۱۰۰۰.۲۰۱۸ – HSEMS – ISO۱۰۰۰۲.۲۰۱۹ – ISO۱۰۰۰۴.۲۰۱۹
گردیده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ارتباط برون سازمانی با ذی نفعان را مهم واساسی دانست و اظهار داشت: در راستای تسهیل گری الزامات ISO۱۰۰۰۲.۲۰۱۹ شرکت گاز استان کردستان اقدام به استقرار نرم افزار CRM را نموده است و ذینفعان میتوانند با استفاده از درگاههای ورودی الکترونیکی نسبت به ثبت و پیگیری شکایات، نظرات و درخواستهای خود اقدام نمایند.
مهندس فعله گری در پایان سخنان خود نظرات و پیشنهادات ذینفعان برای ارتقاء خدمات را لازم و ضروری ذکر کرد و بیان داشت: به جهت استفاده از نظرات ذی نفعان در راستای اجرای الزامات ISO۱۰۰۰۴.۲۰۱۹ شرکت گاز استان کردستان با بکارگیری مشاوران حرفهای در حوزه نظرسنجی از ذی نفعان بر اساس نظام نامه جامع شرکت ملی گاز نسبت به جمع آوری نظرات آنان اقدام نموده و پس از تحلیل دادهها و شناسایی نقاط قابل بهبود و اقدامهای اصلاحی جهت بهبود مستمر شرکت به سوی مدیریت بهره وری سوق دهند.