شهردار قم:

ریزگردها برای قم مشکل ساز خواهند شد/ تلاش برای تکمیل کمربند سبز قم

ورودی‌های شهر قم به هیچ عنوان مناسب نیست و اگر از هم اکنون به فکر نباشیم تا چند سال آینده ریزگردها قم را گرفتار خواهند کرد. یکی از اقداماتی که در حال انجام است موضوع درختکاری و تکمیل کمربند فضای سبز است که جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده است.
کد خبر: ۹۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 14 September 2015
به گزارش تابناک قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با آیت‌الله خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بنده به شهر قم نه برای کارهای سیاسی و نه برای شغل آمده‌ام، بلکه هدف من خدمت به شهر کریمه اهل بیت(ع) است.

وی گفت: یکی از مسائلی که مورد اهتمام است بلوار پیامبراعظم(ص) بوده که باید بعد فرهنگی این بلوار حفظ شود تا بتوانیم این بلوار تمدنی را حفظ کنیم.

شهردار قم با اشاره به مباحث زیست محیطی در قم گفت: ورودی‌های شهر قم به هیچ عنوان مناسب نیست و اگر از هم اکنون به فکر نباشیم تا چند سال آینده ریزگردها قم را گرفتار خواهند کرد.

سقائیان‌نژاد افزود: یکی از اقداماتی که در حال انجام است موضوع درختکاری و تکمیل کمربند فضای سبز است که جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به زائر پذیر بودن شهر قم گفت: برخی بوستان‌ها و پارک‌های شهر قم را به کمپینگ زائر تبدیل خواهیم کرد تا بتوانیم به زائران از این طریق خدمات رسانی مطلوب‌تری انجام دهیم.

همچنین شهردار قم به مناسبت یکصدمین روز فعالیتش به عنوان شهردار قم بیان کرد: خوشحالم که در خدمت شهر کریمه اهل بیت(ع) و مردم قم هستم و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم در راستای عمران و آبادانی قم تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: در این مدت 100 روز شناخت کالبدی خود را از قم پیدا کرده و مشکلات را دسته بندی کرده و 99 درصد تیم خودم را چیده‌ام و همه چیز آماده است تا بتوانیم با چشم باز در قم حرکت کنیم.

سقائیان‌نژاد بیان کرد: تنها چیزی که می‌خواهیم این است که خداوند توفیق خدمت در قم را به ما بدهد و اگر این توفیق شامل حال ما شود، قطعا با برنامه‌هایی که تدوین شده است به نتایج بسیار خوبی می‌رسیم.

وی گفت: در زمینه برنامه‌ریزی شهر نیز گام برداشته‌ایم و برنامه قم 1400 در حال تدوین است که می‌تواند نقش موثری در توسعه شهر داشته باشد.

شهردار قم عنوان کرد: در حال حاضر نیز تا پایان عمر این شورا برنامه‌ریزی‌ها انجام شده که در ابعاد مختلف اعم از شهر الکترونیک، زیباسازی، محیط زیست، عمرانی و.... تدوین شده و امیدواریم در روزهای آینده شاهد بروز برخی از این مباحث در سطح شهر و برای مردم باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار