توزیع بیش از ۵ هزار تُن کالاهای اساسی در استان مرکزی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در ایام پایانی سال گذشته بیش از ۵ هزار تُن کالاهای اساسی در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 30 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر اصغری ، با بیان اینکه در ایام پایانی سال ۹۹بیش از ۵ هزار تُن کالاهای اساسی در سطح استان مرکزی توزیع شده است، افزود: در ایام پایانی سال و به منظور تنظیم و مدیریت بازار در این ایام مخصوصا ایام پایانی سال و نوروز، ۵۲۰۰تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است.
وی از توزیع ۵۵۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی و در راستای تنظیم بازار ایام نوروز در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: این محموله برنج وارداتی از نوع تایلندی است که با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۵ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: ۵۰ تن گوشت قرمز با قیمت ۸۰۰ هزار ریال، ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵۵ هزار ریال، یک‌هزار تن شکر و ۴۲۳ تن روغن با قیمت مصوب نیز در استان جذب شده و در حال توزیع است.
اصغری یادآورشد: یک‌هزار و ۱۰۰ تن برنج هندی به قیمت ۱۸۵ هزار ریال و در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلوگرمی و یک‌هزار و ۳۰۰ تن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال در هفته پایانی منتهی به سال جدید در نقاط مختلف استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: یک‌هزار و ۷۳ تن شکر در بسته‌بندی‌های یک‌کیلوگرمی نیز در استان مرکزی جذب شد که از این میزان ۲۱۵ تن به قند تبدیل و در بسته‌بندی‌های پنج کیلوگرمی به قیمت ۴۹۰ هزار ریال توزیع و بقیه نیز به قیمت هر کیلوگرم ۸۷ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار