به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیرعامل آبفا کردستان انجام میشود.
در این جلسه مهندس محمدی طی دو ساعت حضور در محل این مرکز پاسخگوی پرسشهای شهروندان در حوزه آب و فاضلاب استان خواهد بود.
این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت است تا مردم بتوانند در کوتاهترین زمان و با سادهترین روش و ابزار ممکن، مشکلات خود را با مسئولین مربوطه مطرح و پاسخ مرتبط و راهنماییهای لازم جهت حل مسائل مدنظرشان را دریافت نمایند.
پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) و با نام سامانه سامد به طور مرتب و دورهای در کردستان انجام میشود و مردم از طریق این سامانه مستقیما با مدیران استان ارتباط گرفته و با ثبت مطالبات و بیان مطالب مدنظر خود به صورت غیر حضوری، ضمن کاهش مراجعات حضوری، روند رسیدگی به مسائل و مشکلات خود را تسریع میبخشند.