سپیدرود رشت برنده دیدار امروز شد

این مسابقه که اولین دیدار دو تیم در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور بود، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷ 02 March 2015
در جریان رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر شهرداری ارومیه پیروز شد .

به گزارش تابناک گیلان در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری ارومیه به برتری دست یابد .

این مسابقه که اولین دیدار دو تیم در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور بود، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد . 

در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری دست یافت و در دقیقه پنجم میرعماد میرجوان مهاجم گلزن این تیم تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا تیم سپیدرود با برتری در این بازی، گام اول را محکم بردارد.

در ادامه این مسابقه نیز دو تیم یک بازی پایاپای و متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما نتوانستند فرصت گلزنی دیگری را به دست بیاورند تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود رشت خاتمه یابد .

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی با کمک های علی الفتی و محمد نوری به عهده داشتند و در جریان این مسابقه ، سامان نورمحمدی از تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کرد .

در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت ، از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک (لیگ آزادگان) می شوند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار