تابناک کهگیلویه وبویر احمد

مهندسی نتیجه انتخابات به نفع دولت فعلی/انتقاد جمعیت رهپویان از صحبت های حسینی

خرسند از این بابت که ان شاالله، این اظهارات غیر منطقی و عجولانه، نه در جهت تامین منافع فردی و حزبی خاص، بلکه در جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم می باشد
کد خبر: ۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 18 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد در پی مصاحبه جلیل حسینی مدیرکل سیاسی انتخابات استاندای که از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه انتقاد کرده بود جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شاخه استان از این مصاحبه انتقاد و آنرا در جهت تاثیر گزاری ومهندسی انتخابات توصیف کرد.

 متن نامه

  بسم الله الرحمن الرحیم

مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری

سلام علیکم
با عنایت به مصاحبه شما با یکی از سایت های محلی استان، و هجمه ای که علیه اظهارنظرحقیقی یکی از شخصیت های امین و مورد اعتماد منطقه در موضوع انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی داشته اید، لازم گردید که مطالبی را من باب تذکر به آن مقام محترم یادآور شویم.

اولا، از اینکه بالاخره شاهد اظهارنظر جدی یکی از مسئولین دولتی نسبت به روند برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در این استان بودیم، خرسندیم. خرسند از این بابت که ان شاالله، این اظهارات غیر منطقی و عجولانه، نه در جهت تامین منافع فردی و حزبی خاص، بلکه در جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم می باشد.

اما حال که این مجال فراهم شده است تا دراین خصوص صحبتی گردد، لازم است برخی نگرانی های جدی ای که در سطح جامعه و در رابطه با برگزاری انتخابات آتی وجود دارد را نیز گوشزد نماییم:

به طور مشخص، ملت فهیم و عزیز ایران اسلامی در ایام اخیر شاهدبرخی اظهارات ازمدیران دولتی بوده اند، که گاها تداعی کننده این ذهنیت در بدنه اجتماعی بوده است که حرکتی حساب شده و در جهت مهندسی نتیجه انتخابات و به نفع دولت فعلی در حال شکل گیری است. جناب عالی و مجموعه تحت نظر شما برای مقابله با این تهدید چالش برانگیز چه برنامه ای را در دستور کار دارید؟

در موضوع کنونی، اظهار نظر معمولی و طبیعی یک شخصیت وزین و انقلابی و امتحان پس داده را مورد نقد قرار داده اید. در حالی که این برادر عزیز به عنوان فردی حقیقی و در جمعی خصوصی نظرات شخصی خود را بیان داشته است. آیا نسبت به برخی تلاش های سازماندهی شده دولتی در جهت منافع انتخاباتی افراد و جریانات خاص هم این حساسیت را داشته و دارید؟

به مردم عزیز استان بگویید، به طور مشخص نسبت به برخی چالش های جدی احتمالی در روند انتخابات آتی که موجب نگرانی های عمیق مردمی نیزشده است، همچون سوء استفاده ازاموال عمومی و دولتی، هزینه های میلیاردی غیرمتعارف، حضور برخی افراد بدسابقه درمسئولیت اجرای انتخابات، دخالت مدیران دولتی، استخدام های خارج از روال و بی ضابطه، سوء استفاده از برخی خدمات و اقدامات حمایتی و... چه برنامه راهبردی و طرح عملیاتی داشته و دارید؟.

در پایان،به نظر می رسد که اگر وقت خود را مشغول رفع این چالش های جدی که وظیفه ذاتی شما می باشد می کردید، بهتر بود تا مشغول حاشیه ها شده و عملا به یک سخنگوی ستاد انتخاباتی مبدل شوید.

والسلام علی من اتبع الهدی
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
بسیار عالی بود /استاندار خودش اقای هادی خامنه ای را به استان آورده تا علیه رهبری و نهادهای قانون اساسی موضعگیری نماید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار