مردم نماینده میدانی و عملیاتی و جهادی دوست دارند

وابسته بودن به حزب الله مهم است ،کسانی که منافع مردم بر منافع حزب ترجیح میدهند و با هدف رضایت خداوند متعال و در راستای حل مشکل مردم تلاش می کنند افرادی اند که نفع آبادانی برای شهر دارند چرا که می دانند در برابر مردمی که مالیات پرداخت میکنند و علاقه به باند بازی ندارند باید پاسخگو باشند . مردم نماینده میدانی و عملیاتی و جهادی دوست دارند، نیروی جهادی حزبی فکر نمیکند و فقط به منافع مردم و نظام و کشور فکر میکنند .
کد خبر: ۹۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 27 May 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: وابسته بودن به حزب الله مهم است ،کسانی که منافع مردم بر منافع حزب ترجیح میدهند و با هدف رضایت خداوند متعال و در راستای حل مشکل مردم تلاش می کنند افرادی اند که نفع آبادانی برای شهر دارند چرا که می دانند در برابر مردمی که مالیات پرداخت میکنند و علاقه به باند بازی ندارند باید پاسخگو باشند . مردم نماینده میدانی و عملیاتی و جهادی دوست دارند، نیروی جهادی حزبی فکر نمیکند و فقط به منافع مردم و نظام و کشور فکر میکنند .

از سوی دیگر مساجد بعنوان محور محلات جهت پاسخگویی به مشکلات و جلسات شورا می‌توانند پایگاه اصلی باشد .مسجد محل تجمع مردم و معتمدین هر محله و جلسات جوانان و هم اندیشی میتواند بهترین پایگاه باشد . پایگاه مذهبی برای پاسخگویی.

نماینده شورا هرچه در این مکان ها وقت بگذارند بیشتر می‌توانند کار میدانی انجام دهند و از نزدیک در جریان مشکلات محلات قرار میگیرند.حال اگر عملکرد خوبی داشته باشند باز هم بعنوان نماینده پذیرفته می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار