پيرموذن:

احتمال رد برجام در مجلس صفر است

کد خبر: ۹۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 19 September 2015
تابناک بوشهر: حداکثر اختياري که قانون براي برجام تعيين کرده تهيه گزارش  و خواندن آن در صحن مجلس است.

کمال الدين پيرموذن ،نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با آريا درباره اقدام پارلمان ايران پس از  تصويب اجراي برجام در کنگره آمريکا،گفت:باتوجه به استقبال همه صاحب منصبان دنيا و کشور بزرگ آمريکا اميدواريم همانطور که تندروهاي آمريکا نتوانستند کاري از پيش ببرند تندروهاي ايران هم سرعقل بيايند و فقط دل در گرو توسعه کشور داشته باشند و بدور از منافع جناحي و انگيزه هاي سياسي به دنبال تعامل عزت خواه ايران با دنيا و افزايش ثروت ملي براي رشد و توسعه حماسه اقتصادي باشند.همانطور که قاطبه مردم اين مساله را از نمايندگان ملت طالبند .

وي ادامه داد:نبايد عده اي به صرف اينکه بخواهند از مردم انتقام بگيرند کاري کنند که موجب عدم مشارکت مردم پاي صندوقهاي راي شوند تا از اين طريق  مجددا وارد مجلس شوند و به خاطر آن بخواهند منافع نظام و کيان را لحاظ نکنند.

نماينده مردم اردبيل  اظهار داشت:اميدواريم نمايندگان همراه و همگام با دولت پيش به سوي توسعه کشور را مدنظر قرار دهند.

وي همچنين احتمال رد برجام در مجلس را صفر دانست و گفت:حداکثر اختياري که قانون براي برجام تعيين کرده تهيه گزارش  و خواندن آن در صحن مجلس است.

پيرموذن گفت:متاسفانه تاکنون به جاي بها دادن به سرداران ديپلماسي کشورمان به افراطي ها بها داده شده است . آنها هم با استفاده از اين مساله به اندازه کافي فضا را شلوغ کرده اند لذا بهتر است با اجراي برجام از سوي آمريکا اينها هم بخود آيند و با اعتدال بيشتر اين موضوع را که براي ايران  حياتي است، پيگيري کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار