۵۲هزار و ۹۸۰میلیارد ریال برای طرحهای عمرانی چهارمحال وبختیاری هزینه شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت امسال ۵۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی این استان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۸۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 27 August 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مجید نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این مبلغ از محل ردیف‌های اعتباری ملی و استانی، آورده متقاضیان، تسهیلات بانکی و سایر بودجه‌ها برای اجرای سه هزار و ۴۴۲ طرح هزینه شده است.

وی افزود: از این مبلغ یک‌هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال از محل ملی، ۹۸ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال از منابع استانی، ۴۳۵ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال از ردیف‌های داخلی، ۳۸۶ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال از تسهیلات بانکی، ۸۱۶ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان و ۱۰۳ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال از سایر بودجه‌ها تامین و هزینه شده است.

نظری تصریح کرد: همچنین از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت سال‌جاری ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی ۶۴۹ طرح عمرانی جدید در شهرستان‌های ۱۰ گانه اختصاص یافت.

وی یادآور شد: از مجموع این طرح‌ها ۱۱۳ پروژه عمرانی با سه هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار، اشتغال‌زایی ۹۶۴ نفر و ۱۲ کاربری از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی در هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری خواهد شد.

نظری اظهار داشت: در این هفته همچنین عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی جدید با ۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار و هفت کاربری در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

 دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام "هفته دولت" نام‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار