دفاع مقدس نمودوحدت وهمدلی ملت

استاندار همدان گفت: دفاع مقدس نمود عینی و آشکار پیام امسال رهبری فرزانه انقلاب است که با آزموده شدن این پیام در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شدیم.
کد خبر: ۹۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 24 September 2015
 استاندار همدان گفت: دفاع مقدس نمود عینی و آشکار پیام امسال رهبری فرزانه انقلاب است که با آزموده شدن این پیام در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شدیم.

به گزارش ایرنا؛محمد ناصر نیکبخت در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح افزود:دردفاع مقدس هیچگونه خط کشی و مرزبندی وجود نداشت بلکه همه متحد، همپیمان و هم کلام برای دفاع از دین، آرمان و سرزمین شان جهادگونه ایستادند.

وی افزود: با نگاهی به اتحاد ملت ایران در جنگ هشت ساله بیشتر می توان معنی پیام رهبری فرزانه انقلاب را درک کرد چراکه این پیام در جنگ هشت ساله آزموده شد و نتیجه مثبتی برای ایران به همراه داشت.

استاندار همدان تاکید کرد: علت توفیق ایران در هشت سال جنگ تحمیلی متحد بودن همه اقشار و داشتن یک هدف مشترک بود.

وی با ذکر اینکه امروز دفاع مقدس را با افتخار جشن می گیریم گفت: علت این جشن و سرور دفاع عزتمندانه رزمندگان و جان برکفان از کیان اسلامی و شکست مفتضحانه صدام و کشورهای حامی وی در جنگ هشت ساله است.

استاندار همدان بیان کرد: صدام حسین زمانی به ایران حمله کرد که این کشور توان و آمادگی دفاعی نداشت ولی او از نیروی اعتقادی جوانان این مرز و بوم اطلاعی نداشت.

نیکبخت اضافه کرد: در حالی که که صدام حسین در خیال باطل ادامه مصاحبه نیمه تمام خود با رسانه ها را به گفت و گو در خاک ایران موکول کرد، این ملت با تدابیر عالمانه بنیانگذار کبیرانقلاب اجازه عرض اندام به صدام و هیچ متجاوزی ندادند.

وی گفت: غنائم بدست آمده در جنگ موید این است که ایران تنها با عراق در حال جنگ نبود بلکه بیش از 50 کشور با کمک به عراق در مقابل ایران صف آرایی کرده بودند.

وی علت توفیق ایران در مذاکرات هسته ای و جنگ دیپلماسی با وجود هزینه های هنگفت استکبار جهانی، صهیونیزم و کشورهای متحجر منطقه ، را دلاورمردیهای رزمندگان در دفاع مقدس دانست.

استاندار همدان گفت: وقتی دشمنان نظام همراهی ملت ایران با نظام و حمایت از دولت در مناسبتهای مختلف با وجود گذشت سه دهه از عمر انقلاب را دیدند در پای میز مذاکره حضور می یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار