دفاع مقدس رمزماندگاری فرهنگ اسلامی

امام جمعه بیله سوار مغان گفت: آشنا سازی نوجوان و جوانان با سیره شهدای دوران دفاع مقدس رمز ماندگاری فرهنگ اسلامی است.
کد خبر: ۹۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 23 September 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، حجت الاسلام کریم قیاسی روز چهارشنبه در نشستی با مسوولان این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند جوانان را نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بی تفاوت کنند و در فضای مجازی جنگ بر سر فرهنگ است دولت یا ملتی که بتواند فرهنگ خود را بر سایرین بقبولاند پیروز میدان می شود.
او گفت: پس از جنگ تحمیلی و خسارت های بی شماری که به ملت ایران وارد شد ولی استکبار جهانی موفق نشد مردم ایران را تسلیم خود کند و به همین دلیل از ترفند جنگ نرم و شبیخون فرهنگی استفاده کرد.
او بر لزوم ولایتمداری و افزایش ظرفیت های راهیان نور در کنار اهمیت و بازخوانی ارزش های دفاع مقدس و افزایش ایمان و اخلاص و بهره گیری از سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه به ویژه در بین قشر جوان تاکید کرد.
امام جمعه بیله سوار اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی های قهرمانان حقیقی این انقلاب و نظام است که نام و یاد آنها تا ابد در قلب انسان های آزاده ماندگار است.
وی افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس اراده الهی قالب بود و اگر امروز قدرت های بزرگ دنیا با ایران پای یک میز مذاکره قرار می گیرند به برکت مجاهدهای رزمندگان و خون شهیدان بوده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه جبهه مقاومت شکل گرفته در مقابل دشمنان اسلام برگرفته از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران است، گفت: مسلمانان منطقه با الگوگیری از پایمردی های های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت های ملت سرافراز ایران اسلامی در مقابل دشمنان اسلام ایستاده اند و این راه را مقتدرانه ادامه می دهند.
امام جمعه بیله سوار تکیه بر سلاح ایمان و اعتقاد دینی و صبر را باعث پیروزی حق بر باطل دانست و اظهار کرد : امروز به برکت خون شهیدان در برابر قدرت های بزرگ منطقه ایستاده ایم چرا که حس خودباوری ، اعتماد به نفس و پیشرفت در تمام ابعاد را به معنای حقیقی کلمه لمس می کنیم.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار