پيام تسليت سيد شكرخدا موسوي به مناسبت آسماني شدن نوجوان ايذه اي

سیدشکرخداموسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامي در پیامی در گذشت شهادت گونه نوجوان فداکار "علی لندی" را به عموم ملت شریف خوزستان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۹۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 25 September 2021

سیدشکرخداموسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامي در پیامی در گذشت شهادت گونه نوجوان فداکار "علی لندی" را به عموم ملت شریف خوزستان تسلیت گفت.

متن کامل پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

علی لندی نوجوان فداکار خوزستانی شجاعانه دل به آتش زد تا نشان دهد جنگ آوری ، فداکاری و از خود گذشتگی سن و سال نمی شناسد.

علی ، این بزرگ مرد کوچک ، در ایامی که یادآور دفاع جوانان و نوجوانان دیروز این مرز و بوم از تمامیت ارضی ایران عزیز بود دفاعی مقدس از جان انسانهایی که محتاج یاری بودند را از خود به نمایش گذشت تا ثابت کند ایثارگری و دلاوری محصور در جغرافیا و زمان نیست.

نوجوان قصه ی ما در آغاز سال تحصیلی جدید از یک دانش آموز ، به یک استاد تمام ایار مکتب عشق و ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی مبدل گشت و با تقدیم جان شیرین خود به همه ی ما نشان داد که در مصائب و مشکلات و سختی ها دست هم را بگیریم و نسبت به درد و رنج یکدیگر بی تفاوت نباشیم.

اینجانب این عروج شهادت گونه را خدمت همه ی مردم شریف ایران ، خصوصا دانش آموزان عزیز ، خوزستانی های قهرمان ، قوم بزرگ بختیاری ، هم تباران غیرتمند ایذه ای ، طایفه ی معزز لندی ، و علی الخصوص خانواده ی این نوجوان شجاع و دلیر تسلیت عرض نموده و بهشت برین و هم نشینی با شهدا را برایش از خداوند متعال مسئلت دارم و صبر و شکیبایی را برای شما خوبان آرزومندم.

سید شکرخدا موسوی
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار