استاندار تهران اعلام کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی پیش از حرکت جهادی واکسیناسیون، بسیار موفق و اثر گذار در کاهش میزان فوتی ها و بستری های ناشی از ابتلا به کرونا بود و اکنون نیز باید با مدیریت و کنترل صحیح، از موج ششم کرونا جلوگیری کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 25 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، محسن منصوری عصر دوشنبه در جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: اتفاق نظری در خصوص تاثیر اجرای طرح شهید سلیمانی وجود دارد که نشان می دهد این طرح در مرحله قبل موثر بوده و میزان فوتی و بستری را کاهش داده است و اجرای آن ثمرات و برکات بسیاری داشته است.

وی، با بیان اینکه« اگر کرونا، در تهران به خوبی مدیریت شود این مساله در کل کشور تسریع پیدا می کند»، در توضیح این مطلب افزود: بیشترین تراکم و سفر در استان تهران وجود دارد؛ لذا اگر ویروس کرونا در این استان کنترل شود در کل کشور امکان کنترل وجود دارد؛ در غیر این صورت، ممکن است در کل کشور شاهد موج ششم باشیم.

استاندار تهران با تاکید بر برگزاری منظم جلسات ستاد مقابله با کرونا گفت: این جسات استانی باید به صورت منظم و به موقع برگزار شود که در این جلسه تعدادی از اعضاء حضور ندارند که باید حاضر نشدن آنها پیگیری، و تذکر لازم داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهوری نگرانی هایی مطرح شد که اگر آینده نگری و تدبیر لازم را نداشته باشیم باید منتظر بروز موج ششم باشیم لذا باید برخوردی فعال با این ویروس داشته باشیم و  بی تردید برخورد منفعل در قبال ویروس کرونا، ضرورت برگزاری جلسات را زیر سوال می برد.

طرح ممنوعیت تردد شبانه اثر گذار نیست

استاندار تهران در خصوص منع تردد شبانه نیز گفت: در این جلسه اکثریت اعضاء به لغو طرح ممنوعیت تردد شبانه تاکید داشتند.

به گفته وی، در این شرایط این طرح کارکردی ندارد و نظرات کارشناسانه نیز این است که طرح ممنوعیت تردد شبانه در تهران لغو شود.

منصوری خاطرنشان کرد: پیشنهاد کارشناسانه ستاد مقابله با کرونا استان تهران به ستاد ملی کرونا ارسال می شود و تصمیم گیری اصلی با ستاد ملی کرونا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار