امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد برادری میان مومنان را یک سرمایه اجتماعی دانست و گفت: مردم باید حافظ منافع هم باشند تا بنای جامعه مستحکم بماند.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 29 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مؤمنان همواره در کنار هم مانند یک نفس واحد باید زندگی کنند و در این شرایط بنای جامعه مستحکم خواهد بود.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه برادران دینی یک سرمایه محسوب می‌شود، ادامه داد: مردم باید در هر مجموعه یکدیگر را تقویت کرده و کمک حال هم باشند؛ مردم حافظ منافع هم باشند تا جامعه به تعالی برسد.

وی افزود: مشکلات جامعه با کمک یکدیگر و وحدت همه جریان‌ها، احزاب و گروه‌ها حل خواهد شد؛ البته این به معنی چشم‌پوشی از گناه‌های یکدیگر نیست.

حجت الاسلام نوری در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را نیز تقویت یکدیگر عنوان کرد و گفت: باید خطاهای برادران دینی در هر منصبی را تذکر بدهیم تا اصلاح اشتباه خود را کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز دانش‌آموز، گفت: حرکت امام خمینی ریشه در دین داشت که باعث شد رژیم ستمشاهی به راحتی انقلابیون را شکنجه کند و بکشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مثبت دولت در حل مشکلات اقتصادی، افزود: دشمن هر روز سعی دارد مشکلی را بر سر راه دولت ایجاد کند تا این دولت نتواند به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام نوری در ادامه خطاب به شهرداران گفت: شهرداران باید ابتدا شهر را خوب بشناسد؛ ثانیاً تبعیض و بی عدالتی موجود را درک کند؛ ثالثاً برنامه‌ریزی کرده و در نهایت خود را وقف خدمت کند.

امام جمعه بجنورد در انتها گفت: دشمن و بدخواهان در فضای مجازی در حال ترویج بی حیایی هستند لذا ما نیز باید از فضای مجازی برای مقابله با این هجمه استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار