معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بخش جراحی قلب بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک پس از مدتی وقفه مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 01 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: بخش جراحی قلب و به طبع آن اعمال جراحی مربوط به قلب مدتی دچار وقفه شد، اما خوشبختانه با آغاز همکاری و جذب سه پزشک متخصص این امکان مجددا فراهم شد.
وی یادآورشد: اولین عمل جراحی قلب پس از این وقفه ی کوچک، با تیم جدید پزشکی (دکتر سعیدی و دکتر غلامی و دکتر قمیصی) که از دانشگاه بقیه الله به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ملحق شده اند، ۸ آبان ماه انجام شد.
وی تاکید کرد: پوشش بسیار خوبی با اضافه شدن این همکاران گرامی نه تنها در سطح مرکز استان، بلکه برای تمام شهرستان های استان و بیمارانی که نیازمند این نوع خدمات درمانی هستند، فراهم خواهد شد.
دکتر محمدرضا سعیدی از جراحان قلب که به دانشگاه علوم پزشکی اراک پیوسته هم گفت: همان سطوحی از اعمال جراحی که در مراکز درمانی و بیمارستان هایی چون بقیه الله، جماران و شهید رجایی و غیره انجام می گرفته را در این مرکز درمانی انجام خواهیم داد و امید می رود بتوانیم به مردم خوب استان مرکزی خدمات خوبی ارائه دهیم.
وی افزود: در گذشته برخی مردم استان برای انجام اعمال روتینی همچون عمل دریچه و غیره مجبور به مراجعه به تهران یا سایر استان ها بودند که با این وجود و استقرار کامل تیم پزشکی دیگر نیازی به این سفر نیست.
وی تاکید کرد: امکانات دانشگاه علوم پزشکی اراک به خصوص بیمارستان امیرالمومنین(ع) بسیار خوب و همچنین پرسنل و همکاران بسیار مجرب و کاربلدی در این مرکز فعالیت دارند که امید می رود بتواینم با ترکیب همه ی این موارد و البته تلاش در انجام بدون نقص اعمال جراحی، خدمات با کیفیتی به مردم اراک و استان مرکزی ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار