نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دانشگاه را محل کسب مهارت تعامل در جامعه توصیف کرد و گفت: حضور دانشجویان در تشکل ها و کانون های مختلف مسئولیت پذیری فرد را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 07 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر یک شنبه در نشست مجموعه کانون‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، اظهار کرد: دانشگاه محلی برای تمرین و کسب مهارت‌های گوناگون است و با توجه به اینکه بسترهای مناسبی توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی برای کسب این مهارت‌ها فراهم شده، دانشجویان باید با حضور فعال خود در کانون‌های گوناگون با مهارت مدیریتی آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: لازم است دانشجویان با انجام فعالیت‌های مختلف هنری، اجتماعی و فرهنگی خود را برای قبول مسئولیت برای حضور در جامعه آماده کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه محلی برای تمرین و کسب مهارت‌های گوناگون است، افزود: تقویت مهارت در دوران دانشجویی پیش‌نیاز پذیرش مسئولیت در آینده است.

حجت السلام نوری بیان داشت: محیط دانشگاه با حضور دانشجویان و با انجام فعالیت‌های گوناگون این قشر جوان ازجمله برگزاری جشنواره‌های گوناگون، برپایی نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و پویا و سرزنده خواهد بود.

امام‌جمعه بجنورد حضور دانشجویان در کانون‌های گوناگون فرهنگی اجتماعی را عامل مهمی برای برقراری تعامل بین افراد خواند و تصریح کرد: در تمامی امور اختلاف دیدگاه و نظر وجود دارد؛ اما مهم این است که دانشجویان با حضور خود در کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و شرکت در همایش‌ها، برنامه‌ها و جشنواره‌های گوناگون، کار کردن با یکدیگر را بیاموزند و یاد بگیرند که در مواجهه با افراد موافق و مخالف در امور کاری و شخصی چگونه تعامل مناسب داشته باشند تا وحدت، همدلی و یکپارچگی بین افراد از بین نرود.

وی در انتها گفت: ازجمله مزایای مهم و بارز رشد شخصیتی دانشجویان در زمان حضور در فعالیت‌های گوناگون جمعی و دانشجویی وحدت، پویایی، تحول‌گرا بودن، تعامل درست و تمرین مدیریت است که توجه به این امر مهم قطعاً می‌تواند عامل مهمی برای قبول مسئولیت‌های گوناگون در آینده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار