مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از ۳۲ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تایید شده اند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ 13 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سیدعلی میرکریمی اظهار کرد: در خراسان شمالی تاکنون ۸۳ هزار و ۵۱۸ متقاضی نهضت ملی، اقدام به ثبت نام در سامانه کرده اند.

وی ادامه داد: تعداد متقاضیان واجد شرایط و تایید شده در نهضت ملی مسکن استان، ۳۲ هزار و ۲۶۵ نفر است که این موضوع به اطلاع آن‌ها رسیده تا واریز وجه خود را انجام دهند.

میرکریمی بیان کرد: ۱۰ هزار و ۹۱۱ نفر از متقاضیان تا کنون واریز وجه خود را انجام داده‌اند و ۱۰ هزار و ۳۸ واحد نیز به متقاضیان تخصیص داده شده است.

وی به وضعیت نهضت ملی مسکن در سه شهرستان راز و جرگلان، مانه و سملقان نیز اشاره کرد و گفت: ۲۹۳۹ متقاضی در نهضت ملی مسکن شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان تایید شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: در شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه و سملقان تاکنون ۶۷۹۷ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۹۳۹ نفر تایید شدند که ۶۰ متقاضی واریز وجه خود را انجام داده اند و برای ۵۹ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار واحد ملی در استان در دست ساخت است که باید بخشی‌هایی را به بهره برداری برسانیم و کلید آن را تحویل مردم دهیم، در گرمه و جاجرم واگذاری‌های خوبی انجام شده و در شهر‌هایی که زمین موجود باشد به صورت ویلایی واگذار می‌شود و جایی که زمین نباشد به سمت احداث طبقاتی روی خواهیم آورد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار