تیم والیبال افق قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 11 November 2021

به گزارش تابناک قم، دو سال از حضور موفق تیم افق قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور می‌گذرد، فصلی که قبل از شیوع کرونا تیم افق با قدرت در لیگ حضور داشت و تا آستانه صعود به بازی‌های لیگ برتر پیش آمد اما کرونا مانع کامیابی این تیم شد و حسرت بزرگی به دل والیبال قم ماند.

افق سال گذشته هم در لیگ دسته اول ایران حضور یافت اما کرونا رمق این تیم را گرفت و اجازه نداد نماینده قم عملکرد موفقی در این سطح از رقابت‌های باشگاهی ایران داشته باشد، حالا فصل 1400 لیگ در راه است و این مسابقات در فدراسیون والیبال با حضور 18 تیم قرعه‌کشی شد.

فدراسیون والیبال رقابت‌های لیگ دسته اول ایران را به دو دسته A و B تقسیم‌بندی کرده و حالا سازمان لیگ این فدراسیون در نظر دارد مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته اول مردان کشور در سال 1400 را با عنوان جام سردار دل‌ها از روز جمعه 28 آبان‌ماه استارت بزند.

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات با حضور نماینده باشگاه‌های حاضر در مسابقات با بهره‌گیری از فضای مجازی به شکل آنلاین برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه مقدماتی قرار گرفتند و تیم افق قم پیش از حضور در این بازی‌ها باید نسبت به پرداخت مبلغ ورودی و همچنین بدهی‌های خود از فصل قبل اقدام کند.

در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های این دوره لیگ دسته اول والبیال ایران از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی‌آف می‌روند و این مرحله هم به صورت دو برد از سه مسابقه به انجام می‌رسد، ضمن اینکه دیدار رده‌بندی و نهایی این فصل از رقابت‌ها به شکل تک بازی خواهد بود تا قهرمان و صعود کننده‌ها به لیگ برتر مشخص شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار