هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری چهارشنبه ۲۶ و پنج شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 14 November 2021

به گزارش تابناک تهران، رامین محمد علی طهرانی دبیر هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران گفت: این کنفرانس در سال های گذشته در دانشگاه های دولتی برگزار می شد که با تلاش های بسیار برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزاری می شود.

وی عنوان کرد: دبیرخانه این کنفرانس از ۸ ماه قبل کار خود را آغاز و فراخوان ها و اطلاع رسانی ها از طریق وب سایت کنفرانس انجام شد. ۱۰۰ مقاله دریافت که هر مقاله بررسی و داوری و نهایتاً حدود ۷۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت حضوری و مجازی ارائه خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بیان داشت: کارگاه‌های این کنفرانس از روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار خواهد شد که ۱۴ کارگاه مشخص و پژوهشگران و علاقمندان در آن ثبت نام کردند که پس از اتمام این کارگاه ها گواهینامه معتبر به افراد اعطاء خواهد شد.

طهرانی با اشاره به مراسم افتتاحیه این کارگاه که ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه است گفت: در این همایش شاهد سخنرانان کلیدی در داخل و خارج کشور هستیم و در هر دو روز کنفرانس نشست تخصصی و ارائه مقالات در حوزه رادار و سامانه های مراقبتی خواهد بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: افرادی که امکان حضور آنان به خاطر شرایط کرونا محیا نمی باشد نبود ارائه مقالات شان ضبط شده و پخش خواهد شد و ۱۰ دقیقه به صورت زنده برای آنها پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است و هر فضای ارائه یک رئیس بخش دارد که از اعضای هیات علمی رشته مخابرات می باشند.

طهرانی ضمن تشکر از حامیان مادی و معنوی این کنفرانس گفت: این کنفرانس با حمایت ارگان ها و سازمان های لشکری و کشوری، نیروی دریایی سپاه، صا ایران، صا شیراز، هوا و فضای سپاه، شرکت رستافن، و همچنین حامیان معنوی از جمله مجله رادار دانشگاه امام حسین(ع)، ISC ، IEEE و سیویلیکا مورد حمایت قرار گرفته و مقالات برگزیده در این پایگاه ها نمایه سازی خواهد شد و در روز اختتامیه مقالات برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: از دیگر برنامه های جانبی این کنفرانس مسابقه چالشی با موضوع رادار و سامانه های مراقبتی و همچنین نشست بررسی تخصصی و انتخاب رساله برتر دکتری در حوزه مخابرات و رادار می باشد که به افراد برتر جوایزی اهدا می شود.

دبیر هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران گفت: با همکاری سازمان های نظامی و ارگان های کشوری نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات حوزه مرتبط با رادار و سامانه های مراقبی که امکان نمایش عمومی دارند در فضای مسقف برای بازدید شرکت کنندگان ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار