کی از بازیکنانی که بحث بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد رامین رضاییان بود. بازیکن باشگاه الدحیل قطر که به صورت قرضی در یک و نیم فصل اخیر در السیلیه قطر به میدان رفت.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 31 January 2022

 به گزارش تابناک مازندران ، بازگشت «رامین رضائیان» به تیم فوتبال پرسپولیس به نظر خود این بازیکن بستگی دارد.

بر اساس این گزارش از ایرنا، در روزهای اخیر و همزمان با نقل و انتقالات زمستانی، یکی از بازیکنانی که بحث بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد رامین رضاییان بود. بازیکن باشگاه الدحیل قطر که به صورت قرضی در یک و نیم فصل اخیر در السیلیه قطر به میدان رفت.

رضاییان دو فصل پیش درخشش چشم گیری در ترکیب الشحانیه قطر داشت و همین موضوع موجب شد تا خیلی از باشگاه‌های بزرگ قطر از جمله السد و الدحیل دنبال جذب این بازیکن رفتند که در نهایت با قراردادی سه ساله به تیم الدحیل پیوست.

دوران حضور این بازیکن در الدحیل تنها 6 ماه بود و سپس او به تیم السیلیه قرض داده شد. با این حال او نتوانست در این تیم قطری درخشش چشم‌گیری داشته باشد و در نهایت نیز از السیلیه جدا شد.

با این حال او قرار است که امشب تکلیف نهایی‌اش را با الدحیل مشخص کند و به احتمال فراوان قراردادش طی ساعات آتی با این باشگاه بزرگ قطری فسخ خواهد شد.

بر همین اساس گفته شد که او یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی است اما حضور او در پرسپولیس هنوز قطعی نیست. این در حالی است که او برای حضور در پرسپولیس باید تخفیف دهد و با مبلغی که پرسپولیس در نظر می‌گیرد جذب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار