همزمان با دهه مبارک فجر ۱۳ پروژه آموزشی ، پرورشی و ورزشی با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع و ۸۷ کلاس درس با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در استان قم به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 08 February 2022

به گزارش تابناک قم، مدیرکل آموزش و پرورش قم روز سه شنبه در آیین افتتاح متمرکز دو هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور به صورت آنلاین با حضور معاون اول رییس جمهور بیان کرد: آموزش و پرورش حساسیت ویژه‌ای بر مدارس خیرساز و مشارکتی دارد.

علی رحیمی  ادامه داد: با همکاری و تعامل بین خیرین مدرسه ساز و نهادهای حاکمیتی می‌توان آینده روشن‌تری را در عرصه تعلیم و تربیت قم رقم زد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در ادامه این جلسه، بیان کرد: پروژه‌های قابل توجهی طی سال‌های اخیر در قم آغاز شده که بخش مهمی از آنها به بهره برداری رسیده‌است.

محمدرضا گروسی یادآور شد: با توجه به ظرفیت بالای خیرین در استان قم می‌توان تمام خلاءهای آموزشی و کمبودهای کنونی را جبران کرد.

دبستان باباییان با ۱۲ باب کلاس، دبستان اماک علی(ع) با ۱۲ باب کلاس، آموزشگاه مجتمع آموزشی،فرهنگی و درمانی ایمان در ۱۱ باب کلاس درس، دبیرستان شهید مهدی هندویان ۵ و ۶ با ۲۴ باب کلاس،دبستان شهید محسن فخری زاده در ۱۲ باب کلاس، استخر شنای حاج عسکری شیخ آباد با اعتبار  ۸۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در مناطق مختلف شهر قم به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم نیز دراین زمینه گفت: پنج پروژه آموزشی و پرورشی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در سطح روستاهای قم به بهره‌برداری رسید.

محسن پورگلیان درحاشیه افتتاح و بهره برداری از پروژه های آموزشی و پرورشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،با اشاره به پروژه‌های روستایی به بهره برداری رسیده قم، ادامه داد: دبستان بانک حضرت امام جواد(ع)در ۲۷۰ متر مربع و سه باب کلاس در روستای وشنوه، دبستان اقتصاد نوین با مساحت ۲۸۰ متر مربع و سه باب کلاس، دبستان شهید مغازه ای روستای حاجی آباد نیزار در ۱۲۴ متر مربع و ۲ باب کلاس،دبستان آزادی روستای قنوات با مساحت ۳۵۵ متر مربع و ۶ باب کلاس و دبستان برکت حضرت قاسم(ع) با ۱۲۱ متر مربع و ۳ باب کلاس در روستای جنت آباد ۵ پروژه ای است که امروز  افتتاح شد.

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی  دو هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان و ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس مناسبت دهه فجر با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش همزمان در سراسر کشور بصورت متمرکز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار