پیگیری ها جواب داد؛
روز گذشته و بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان دهلران یک سرعت کاه در ورودی شهر دهلران از سمت مهران ایجاد شده بود که شهروندان بخصوص کاربران در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به خاطر پر خطر بودن این سرعت کاه واکنش های زیادی نشان دادند.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ 08 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ روز گذشته و بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان دهلران یک سرعت کاه در ورودی شهر دهلران از سمت مهران ایجاد شده بود که شهروندان بخصوص کاربران در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به خاطر پر خطر بودن این سرعت کاه واکنش های زیادی نشان دادند. 

ظهر امروز و بعد از یادداشت خبرگزاری تابناک سرعت کاه یا قتلگاه ؟ مسئول جبران خسارات وارده به مردم چه کسی است ؛ منتشر شد که خوشبختانه مسئولان شهرستان بخصوص معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان دهلران و اعضای کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان علاوه بر بازدید غیر استاندارد بودن آن را تائید کردند. 

حال بر اساس نظر کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان شهرداری دهلران نیز امشب با همکاری پلیس راهور اقدام به حذف این سرعت کاه کردند و این نشان از توجه مسئولان به غیر ایمن بودن این سرعت کاه بوده است. 

هرچند مصوبه شورای ترافیک در راستاي آرام سازي جريان ترافيک و در محل هاي مورد نظر و جلوگیری از حوادث احتمالی بوده اما باشد که مسئولان بخصوص کمیته کارشناسی ابتدا بستر های لازم و علائم هشدار دهنده در محل های که قرار است سرعت کاه ایجاد شود نصب کنند بعد اقدام به ایجاد سرعت کاه کنند لازم به ذکر است بر اساس اظهار نظر کارشناسان شهرداری آسفالت این سرعت کاه مجدد فر آوری و در قالب آسفالت سرد برای چاله چوله های سطح شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

رسانه تابناک از حسن توجه اعضای شورای ترافیک بخصوص کمیته فنی برای حذف کردن این سرعت کاه غیر استاندارد تقدر می کند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار