نماینده قم در لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته بیست و سوم مسابقات شنبه 30 بهمن ماه باید در یک بازی خانگی مقابل تیم حفاری‌اهواز حاضر شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 19 February 2022

به گزارش تابناک قم، تیم‌ فردوس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های‌ کشور شنبه ۳۰ بهمن‌ماه از تیم حفاری‌ اهواز در سالن ورزشی حیدریان‌ قم میزبانی‌ می‌کند. این بازی قرار بود ۲۷ بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل بیماری برخی از بازیکنان حفاری به تعویق افتاد.

نماینده‌قم در حالی با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول‌مسابقات ایستاده است که در این فصل از رقابت‌ها توانسته ۵ برد، ۷ مساوی و ۱۰ باخت در‌کارنامه خود ثبت کند. شاگردان رضا زرخانلی برای خارج شدن از خطر سقوط احتمالی به دسته پایین‌تر، باید به ۴ بازی آینده خود تا‌ پایان فصل نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

در آن سوی میدان تیم حفاری اهواز رقیب قعر جدولی‌فردوس که در رتبه سیزدهم قرار دارد و یکی از تیم‌های مدعی برای سقوط به دسته پایین‌تر نام گرفته، در فصل ۱۴۰۰ توانسته ۴ برد، ۲ مساوی و ۱۶ ‌‌شکست در‌ کارنامه خود ثبت کند.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۱ در اهواز به سود نماینده قم به پایان رسید و حالا فردوسی‌ها می‌خواهند، بازی برگشت نیز با برتری زمین بازی را ترک‌کرده و ۳ امتیاز شیرین از این مسابقه کسب‌کنند.

* نتایج ۳ بازی اخیر فردوس در این فصل از رقابت‌ها

فردوس ۳ بازی آخر خود را در مقابل تیم‌های چیپس‌کامل، راگا و فولاد‌ مبارکه‌ سپاهان برگزار کرده‌است، نماینده‌قم در هفته بیست‌و‌دوم در بازی با فولاد‌ مبارکه‌ سپاهان با نتیجه مساوی ۱ امتیاز از اصفهان به قم سوغات آورد. تک‌گل فردوس را بازیکن جوان این تیم مسعود‌عباسی به ثمر رساند.

در هفته بیست و یکم مسابقات، تیم فوتسال فردوس قم مقابل راگا تهران قرار گرفت که دو‌ تیم به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند، شهاب بشری برای فردوس و امیرخانی برای راگا گلزنی کردند.  فردوس‌ قم با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم و راگا با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار‌گرفتند.

در هفته بیستم نیز فردوس در مقابل چیپس کامل مشهد قرار‌ گرفته بود که در نهایت بدشانسی این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به نماینده مشهد واگذار کرد. در این بازی هر ۲ گل فردوس را سیدمصطفی‌موسوی‌خواه به ثمر رساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار