فعالان عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) طی مراسمی در شهر مقدس قم مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 15 March 2022

به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد‌ احسان ستاد‌ اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) امشب در فرهنگسرای‌جوان با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.

ابتدای مراسم گروه سرود انصار المهدی سرودی را با مضمون ایران مهدوی اجرا کرد که مورد استقبال حاضرین در جمع قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد امیری طیبی سخنران این مراسم اظهار کرد: مهم ترین اقدامی که در گام‌دوم انقلاب باید انجام شود کار‌های فرهنگی است، جهادگرانی که از روز‌های اول انقلاب مشغول به کار بوده اند با توجه به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید اقدامات فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: امروزه یکی از آسیب‌های اجتماعی که دشمن برنامه‌ریزی کرده فاصله انداختن بین دولت و ملت است، این آسیب باعث شده برخی خود را از دولت ندانند و برخی فکر می‌کنند عمده مشکلات موجود در کشور به خاطر حکومت و نظام است.

حجت الاسلام امیری خاطر نشان کرد: جهادگران ما باید طرح ایده کنند تا ارتباط بین مردم و دولت قوی تر شود و فاصله‌ای که بین آنها افتاده در نزدیک ترین زمان رفع شود، تا مشکلات موجود در جامعه با همکاری این دو قشر دیگر دیده نشود.

وی بیان کرد: جهادگران ما اقدامات سلیقه ای و شخصی را کنار گذاشته و با تفکر جمعی گام بردارند تا کیفیت جهاد آنها بالا برود، همه این اقدامات مجموعه‌ای از جهاد تبیین است که مقام‌معظم رهبری تاکید فراوانی بر آن دارند، این گروه‌ها جهاد تببین را بیش از گذشته جدی بگیرند.

در پایان مراسم فعالان عرصه نیکوکاری و احسان در قم توسط محسن امیدیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در قم و برخی از مسئولان جهادی تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

در این مراسم از مهدی تاجیک مدیر خبرگزاری فارس در قم به عنوان جهادگر فعال تقدیر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار