مراسم جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در شب و روز ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 16 March 2022

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم (ع)، مراسم شب ولادت با سعادت امام زمان (عج)، پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه با سخنرانی حجت الاسلام شیخ علی سعیدیان و قرائت دعای کمیل و مدیحه سرایی حاج محسن عرب خالقی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی (ع) آن آستان برگزار می‌شود.

این گزارش می افزاید: ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام سید عبد الحمید شهاب و قرائت دعای کمیل و مدیحه سرایی با نوای حاج مجتبی باقری از ساعت ۲۴ در شبستان امام خمینی (ره) این بارگاه ملکوتی برپا می شود که از رادیو تهران به صورت زنده پخش خواهد شد.

در این گزارش آمده است: همچنین در روز ولادت با سعادت آن امام همام، مصادف با جمعه ۲۷ اسفند ماه نیز از ساعت ۱۷ ویژه برنامه قرائت دعای سمات با سخنرانی حجت الاسلام سید جواد بهشتی و قرائت دعا و مدیحه سرایی حاج احمد زین العابدین فرد و شعرخوانی محمد علی بیابانی به روی آنتن زنده شبکه قرآن سیما خواهد رفت.

روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم (ع) ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صاحب الزمان (عج)، مقدم عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به این ویژه برنامه ها گرامی می دارد.

شهرری به دلیل قرار گرفتن حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، این شهر کربلای ایران و قبله تهران خوانده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار