سرپرست فرمانداری قم با حضور در شهر قنوات، از روند خدمات رسانی به مردم و مسافرین نوروزی در این شهر بازدید نمود.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ 25 March 2022

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان سرپرست فرمانداری قم در جریان بازدید از شهر قنوات از توابع بخش مرکزی شهرستان قم ضمن دیدار با اهالی این شهر، در نشستی با مسولین، مسائل و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

ذاکریان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین کرمی‌پور امام جمعه قنوات، ضمن تبریک ایام نوروز، مردم را بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب دانست و گفت: مشکلات چند سال گذشته باعث ایجاد شکاف بیشتر بین مردم و دولتمردان و کاهش اعتماد مردم شده و دولت جدید به دنبال تقویت سرمایه اجتماعی و ترمیم اعتماد عمومی است.
سرپرست فرمانداری قم در ادامه با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی شهر قنوات و قدردانی از آماده باش دستگاه های خدمات رسان، با آتش نشانان این ایستگاه گفتگو کرد.

وی همچنین از مرکز بهداشت سلامت قنوات بازدید کرد و در جریان نحوه خدمات‌دهی و کمبود‌ها و نیاز‌های این مرکز قرار گرفت.
دیدار و گفتگو با نیروهای مردمی و بسیجی، سفر به دهستان قمرود و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت قمرود، پاسگاه قمرود و آتش نشانی و کاروانسرای دیر گچین و نیز پلیس راه قم گرمسار و روند خدمات دهی به مسافران از جمله برنامه های دیگر ذاکریان در این بازدید بود.
وی در ابتدای برنامه خود با حضور در گلزار شهدای قنوات ضمن غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، به مقام شامخ ایشان ادای احترام نمود.

نوروز1401

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار