امام جمعه بجنورد پیرامون حضور نمایشی مسئولان در اردوهای جهادی، گفت: اینکه مسئولان صرفاً بیایند و اردو را نگاه کنند و بروند صحیح نیست؛ بلکه باید تکلیف خود را در این حوزه انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 29 March 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری در جمع جهادگران دانشجو خراسان شمالی که در روستای خرم ده مستقر بودند، اظهار کرد: دیده شدن محرومان از آثار اردوی جهادی است.

 

امام جمعه بجنورد ادامه داد: باید در اردوهای جهادی رسانه فعال شود تا مسئولانی که درگیر کاغذ بازی هستند، از مشکلات مطلع شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه اردوی جهادی نباید صرفاً کار عمرانی باشد، افزود: باید آسیب‌های اجتماعی هر محل توسط گروه‌های جهادی شناسایی شود.

 

حجت الاسلام نوری بیان داشت: باید در این ایام از نهادهای مختلف برای حل مشکلات مطالبه صورت گیرد تا مجموعه‌های دیگر نیز به حرکت درآیند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه هر مشکلی مربوط به یک دستگاه است، گفت: باید از ادارات برای حضور در اردوهای جهادی دعوت شود تا مشکلات مردم سریع‌تر رفع شوند.

 

وی در خصوص نقد دانشجویان پیرامون حضور نمایشی مسئولان در اردوهای جهادی، افزود: اینکه مسئولان صرفاً بیایند و اردو را نگاه کنند و بروند صحیح نیست و باید تکلیف خود را در این حوزه انجام دهند.

 

حجت الاسلام نوری جریان سازی را لازمه فعالیت جهادی دانست و تصریح کرد: باید رفع مشکلات مردم مطالبه عمومی باشد.

 

وی در انتها گفت: باید جهادگران از جوانان هر روستا برای فعالیت‌ها استفاده کنند زیرا کار کردن جهادگران و نظاره گر بودن جوانان همان منطقه صحیح نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار