مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات امسال ۱۸ هزار تخته چادر معادل ۸۰ هزار مسافر نوروزی در سطح بوستان‌های قم اسکان پیدا کردند.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 31 March 2022

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اقدامات نوروزی کمیته‌های ستاد تسهیلات زایرین و خدمات سفر شهرداری قم،گفت: ستاد اسکان شهرداری قم تا ۱۴ فروردین ماه جاری آماده پذیرایی از مسافران است و در صورت نیاز این افراد در مکان‌های مسقف اسکان داده خواهند شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: تمام کمپ‌ها و استراحتگاه‌های شهر قم برای استقبال و خدمات رسانی بهتر به مسافران و زائران در حالت آماده باش قرار دارند؛ بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا (ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز بعنوان آخرین استراحتگاه در نظرگرفته شده‌است.

جوادیان با بیان اینکه تنها در شش بوستان فدک، نیایش، غدیر، مهدی، هاشمی و امام رضا (ع) امکان برپایی چادر وجود دارد، گفت: علاوه بر این شش بوستان پارکینگ شماره سه مسجد جمکران نیز شرایط اسکان و برپایی چادر مسافران را دارا می‌باشد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بدلیل برودت و احتمال بارندگی طی روز‌های آینده، خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه دو، ورزشگاه شهید طاهریان و دخانچی در منطقه سه، ورزشگاه شهید حیدریان و رضاییان در منطقه ۴ و ورزشگاه ظهور و حسینیه اصفهانی‌ها در منطقه ۵ به همین مناسبت در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.

جوادیان با اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان قمی در صنایع دستی به خصوص انگشترسازی گفت: به همین مناسبت در برخی از بوستان‌های اسکان مسافران نوروزی نمایشگاه صنایع دستی و اشتغال خانگی نیز برپا شده‌است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: نمازخانه‌های بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهری قم از نماز ظهر تا انتهای شب فعال و در اختیار مسافران نوروزی است.

نوروز1401

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار