گفته می‌شود تا کنون حدود ۳۰ هزار هوادار تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و هر لحظه به این تعداد افزوده می شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 19 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، در حالی که کمتر از یک ساعت به دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان باقی مانده است، هواداران پرشور این تیم با استقبال بی نظیر خود جو زیبایی در ورزشگاه آزادی ایجاد کردند.

طبق مصوبه شورای تأمین هواداران نساجی 30 درصد ظرفیت ورزشگاه یعنی 25 هزار صندلی را بلیت خریداری کرده، اما نکته مهم اینجا است که مازندرانی‌ها تنها از درب دروازه شرق ورزشگاه آزادی مجوز ورود داشتند.

* در شرایطی که طبق قوانین AFC و فیفا باید تیم‌ها 90 دقیقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند اما هر دو تیم در این امر تأخیر داشتند. تیم مس ساعت 19:13 دقیقه به ورزشگاه آمد و نساجی نیز با تأخیری بیشتری وارد استادیوم شد.

  • هواداران نساجی با در دست داشتن بنری از هم گروهی خود با سه تیم متمول حوزه خلیج فارس یعنی العین امارات، الهلال عربستان و السد قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بودند. این در شرایطی است که آنها هنوز به فینال جام حذفی نرسیده اما به پیشباز حضور در لیگ قهرمانان رفتند.  
  •  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار