استاندار تهران در شورای اداری
تمام احزاب و گروههای سیاسی دارای مجوز در استان تهران به راحتی می‌توانند فعالیت کنند و برای برگزاری نشستها و کنگره‌های خود نیازی به مجوز هم ندارند و فقط برای اینکه بتوانیم با آنها همکاری کنیم برنامه‌های خود را به ما اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰ 05 March 2015

جلسه شورای اداری استان تهران در حالی برگزار شد که محمد مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور نیز میهمان این جلسه بود.

به گزارش تابناک تهران جلسه شورای استان تهران عصر روز چهارشنبه با حضور استاندار تهران و مدیران دستگاههای اجرایی و ستادی استان تهران در استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه که رنگ و بوی انتخاباتی نیز داشت سید حسین هاشمی استاندار تهران ضمن ارایه گزارش اجمالی یکسال گذشته به معاون سیاسی وزارت کشود گفت: در موضوع انتخاب فرمانداران و مدیران استانداری تهران کمیته‌ای از متخصصین و دانشگاهیان تشکیل دادیم و با مشاوره آنها با شرایطی که وجود داشت افراد را انتخاب کردیم.

استاندار تهران افزود: البته ما از ابتدا دو موضوع فساد مالی و اخلاقی را با افرادی که منصوب شدند شرط کردیم و در این دوران هم مواردی بوده که با افراد مربوط به آن برخورد کردیم.

وی در حوزه ایجاد امنیت در استان نیز ادامه داد: با همکاری دستگاههای امنیتی از جمله نیروی انتظامی و اطلاعات استان تمام مدت شرایط قابل دفاعی را داشتیم و اجازه ندادیم که هیچ مشکل امنیتی در استان رخ دهد.

هاشمی در موضوع انتخابات نیز اشاره کرد: با توجه به شرایطی که استان تهران دارد از مدتها پیش موضوع انتخابان در استانداری تهران مورد توجه بوده و کمیته‌هایی نیز تشکیل دادیم و مهمترین موضوع مورد نظر برگزاری انتخابات الکترونیک است.

هاشمی خطاب به مقیمی گفت: انتخابات آینده را الکترونیکی برگزار کنید اگر شده پول هم قرض کنید اما انتخابات را در کلانشهرها و حداقل در تهران به صورت الکترونیکی برگزار کنید چرا که از تحمیل بسیاری از هزینه‌های سیاسی و اجتماعی به کشور جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود:  تمام احزاب و گروههای سیاسی دارای مجوز در استان تهران به راحتی می‌توانند فعالیت کنند و برای برگزاری نشستها و کنگره‌های خود نیازی به مجوز هم ندارند و فقط برای اینکه بتوانیم با آنها همکاری کنیم برنامه‌های خود را به ما اطلاع دهند.

هاشمی در رابطه با فضای دانشجویی استان نیز اشاره داشت: فعالیت در دانشگاهها را هم به خود دانمشگاهها و شورای نظارتی خودشان واگذار کردیم و در اینر باره هیچ دخالتی نداریم و در موضوع کنسرت اخیر در دانشگاه شهید بهشتی نیز لغو مجوزی نبوده بلکه اساسا مجوز برای پنجم اسفند صادر شده بود که بدون هماهنگی برگزار کننده تاریخ برنامه را به یازدهم تغییر داده و به دلیل تداخل با عزاداریهای ایام فاطمیه در دانشگاه امکان برگزاری آن نبوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار