حضور کمرنگ استاندار، معاونان استاندار و مدیران کل در رامسر
مردم غرب استان و شهرستان رامسر از شما بعنوان نماینده عالی دولت در مازندران مطالبه دارند و ما رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین صدای رسای مردم در توسعه و حل مشکلات منطقه هستیم تا روند توسعه رقم بخورد
کد خبر: ۱۰۶۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ 03 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، چه کسی در برابر حل مشکلات و توسعه منطقه مسئول و پاسخگو است؟!

غرب استان مازندران، بویژه شهرستان رامسر بواسطه موقعیت توریستی و گردشگری از ضعف زیرساخت ها رنج میبرد و بی برنامگی و بی توجهی مسئولین ملی و استانی در تخصیص اعتبارات جهت تقویت زیر ساخت ها و توسعه منطقه قصه پر غصه و تکراری در عرصه مدیریتی شده است!

در سفرهای استانی استاندار مازندران شرق استان پر رنگ دیده شد و غرب استان به باد فراموشی سپرده شد !

در هفته دولت نیز استاندار و مسئولین استانی با اینکه تجهیزات سفر ( بالگرد) برایشان فراهم بوده و مانند مردم مظلوم برای یک امضا از غرب به مرکز استان مسافت چهار ساعته را طی نمیکنند، جهت بهره برداری از پروژه ها فقط شرق استان را دیدند و غرب استان اینجا نیز به فراموشی سپرده شد!

در دولت سیزدهم شاهد سفرهای شبانه و کوتاه مدت استاندار مازندران به رامسر بودیم که انتظار میرفت جهت بررسی مشکلات منطقه و مردم بازدیدها و حضور میدانی را به روز موکول کنند.

جدا از این برخی معاونین و مدیران کل استانداری مازندران که در باور خود نگاهی به غرب استان ندارند، حتی یک بار هم در دولت سیزدهم به رامسر سفر نکردند تا پیگیر مشکلات و توسعه منطقه باشند.

در این میان نمایندگان مجلس نیز نسبت به حضور مسئولین ملی و استانی و حل مشکلات مردم و منطقه عزم جدی ندارند و وقت شان را با سخنرانی ها و کلیپ های بی محتوا که هیچ اثری در توسعه غرب استان ندارد صرف می کنند!

آقای استاندار چه کسی در برابر توسعه استان و حل مشکلات جوانان، بیکاری، مشکلات معیشتی و مسکن، ضعف زیر ساخت ها، قطعی و کمبود آب شرب در جای جای شهر و روستاها، زباله، لغو پروازهای کیش، اصفهان و اهواز، عدم وجود طرح مناسب سالم‌سازی دریا، تعطیلی پمپ بنزین و صف های طولانی، ترافیک سنگین، کیفیت نامناسب نان و گرانی افسار گریخته مسئول است ؟!

اگر شما مسئول هستید چرا چشم هایتان را بر روی این مشکلات بسته اید و حتی یک روز کاری جهت بررسی میدانی موانع و معضلات به شهرستان رامسر سفر نمی کنید؟!

باور کنید بررسی میدانی موانع و مشکلات غرب استان و سفرهای مستمر از  عکس گرفتن با پیشکسوتان فوتبال در دفتر کارتان با ارزش تر است!

مردم غرب استان و شهرستان رامسر از شما بعنوان نماینده عالی دولت در مازندران مطالبه دارند و ما رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین صدای رسای مردم در توسعه و حل مشکلات منطقه هستیم تا روند توسعه رقم بخورد.

وقتی در برابر حل کوچکترین مشکلات استان در که در متن فوق قید کردم عاجز مانده اید، چطور به توسعه مازندران در بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری فکر می کنید؟!

سفرهای چند باره حضرتعالی به شهرستان رامسر حتی منجر به یک دیدار مردمی و بازدید از پروژه ها و معضلات شهری و روستایی نشد!

تالارهای مرکزی و مجتمع های فرهنگی  در شرق استان بهره برداری میشود اما مردم و هنرمندان رامسر سالهاست در حسرت احداث یک مجتمع فرهنگی مانده اند!

 در اخبار روابط عمومی استانداری مازندران فقط به اقدامات و عملکرد و تعریف و تمجید از استاندار پرداخته میشود و یک بار شاهد بیان مشکلات و درد دل های مردم در پورتال استانداری؛ پیج های اینستاگرامی، تلگرامی و واتساپی استانداری مازندران نبودیم !

در دولت مردمی که آیت الله رییسی رئیس جمهور جهادی و انقلابی به سفرهای استانی جهت توسعه و حل مشکلات مردم پرداخته، انتظار داریم با حضور مستمر حضرتعالی و مدیران استان به غرب استان و شهرستان رامسر شاهد تقویت زیر ساخت ها و حل مشکلات مردم باشیم.

 جلال کمالی/ خبرنگار

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار