کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند و با شماره تماس 096380به صورت شبانه روزی سوالات خود را از این پلیس مطرح کنند
کد خبر: ۱۰۶۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳ 14 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/06/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

کلاهبرداران اسکیمری در مازندران به دام افتادند
سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری باند 5 نفره کلاهبرداری 32 میلیارد ریالی اسکیمری با 87 شاکی توسط ماموران پلیس فتا خبر داد.
سردارمرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان آمل مبنی بر برداشت غیر مجاز 700 میلیون ریال وجه از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده 16 نفر از شهروندان نیز با مراجعه به پلیس فتا از پرداخت غیر مجاز وجه از حساب بانکی خود اعلام شکایت کردند.
وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به این که برابر بررسی های به عمل آمده وجه مورد نظر با استفاده از روش اسکیمری (کپی کارت عابر) از حساب مالباختگان برداشت شده بود ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری کلاهبرداران آغاز کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند یک باند کلاهبردار حرفه ای که در قالب فروشنده های دوره گرد، در فرصتی مناسب اقدام به کپی کارت مشتریان در شهرستان نور، محمودآباد، نوشهر، بابلسر، بابل و فريدونکنار و همچنین دریافت وجه از کارت های کپی شده در چندین فروشگاه تهران می کردند را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، اذعان داشت: ماموران در اقدامی عملیاتی سرکرده این باند به همراه 4 نفر دیگر از همدستانش را که با اجاره منزل و یک خودروی وانت در این شهرستان ها اقدام به کلاهبرداری از مردم می کردند به دام انداختند.
سردار میرزایی از کشف 12 سیم کارت و 37 قطعه کارت عابر خام از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این کلاهبرداران حرفه ای تاکنون به کلاهبرداری از 87 نفر جمعا" به مبلغی بالغ بر 32 میلیارد ریال اعتراف کردند.
میرزایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: ضمن حفظ هوشیاری در هنگام خرید کالا و خدمات از افراد ناشناس و دوره گردان ها با استفاده از دستگاه های کارتخوان، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در حساب بانکی خود، موضوع را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir را آماده دریافت گزارش های مردمی برشمرد و اظهار داشت: کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند و با شماره تماس 096380به صورت شبانه روزی سوالات خود را از این پلیس مطرح کنند.

-------------------------------

توقیف خودروی متخلف در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف خودروی متخلف و مزاحم شهروندان در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر انجام حرکات نمایشی و حادث ساز و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان توسط یک خودروی پاترول، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی راننده خودروی مورد نظر را شناسایی کردند.
سرهنگ اکبری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران راندنه خودرو را که دارای تخلفات متعدد حادثه ساز در این شهرستان نیز داشت دستگیر و خودروی وی را به پارکینگ منتقل کردند.
اکبری در خاتمه با تأکيد بر رعايت و احترام قوانين و مقررات توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت و قاطعانه با رانندگان متخلفی که با حرکات نمایشی و ... سبب ایجاد اخلال در نظم شهری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را فراهم آورند برخورد می کند.

-------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 26 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 26 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

-------------------------------

سارق ویلاهای خالی از سکنه در محمودآباد به دام افتاد
سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازدستگیری سارق ویلاهای خالی از سکنه با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمودحسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ویلا در سطح شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه سارق را که در پوشش خریدار ضایعات اقدام به سرقت می کرد را در این رابطه شناسایی کردند .
سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهم پس از هماهنگی های قضائی خبر داد و گفت: این سارق حرفه ای در بازجویی به عمل آمده به 11 فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در سطح شهرستان محمودآباد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب و تجهیز منزل خود به حفاظ مناسب، با اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.

-------------------------------

باند سارقان سیم برق در ساری زمینگیر شد
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري باند سارقین سیم های برق با 20 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: مامورین بخش انتظامی رودپی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه افرادی شدند که در حین سرقت کابل های برق می باشند.
وی تصریح کرد: سارقان به محض مشاهده واحد گشت انتظامی قصد متواری شدن از محل را داشتند که با هوشیاری ماموران خودروی آنها متوقف و متهمان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 4 سارق سیم برق در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به 20 فقره سرقت کابل های برق و مخابرات، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس از آنها خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس حاصل نمایند.

-------------------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 3سارق اماکن خصوصی و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی این شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران با انجام اقدامات پلیسی3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان ،توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

-------------------------------

دستگیری سارقان مزارع و باغات کشاورزی در بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري 8 سارق مزارع و باغات با 11فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 8 سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهمان در بازجویی های ماموران انتظامی به 11 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی اعتراف کردند.
سرهنگ عنایتی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی در پایان از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

-------------------------------

توقیف خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از كشف یک تن قاچاق چوب در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر، گفت: مأموران کلانتری 11 این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه،تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.
سرهنگ محمود کلوانی، ادامه داد: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی در پایان با اشاره به این که قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار